Auto.nl kiest Abovo Media als mediapartner

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 22 oktober 2018Bewerkt op: 12 maart 2024

Een auto kopen vergelijken met het bestellen van een pizza of het ruilen van schoenen? Dat staat centraal in de introductiecampagne van online autodealer auto.nl. Zij hebben Abovo Media als mediapartner gekozen om de door BUUTVRIJ ontwikkelde campagne vanuit een multimediale strategie uit te rollen in Nederland.

Abovo Media - logo-auto-nl

Martijn Bovée, General Manager van Auto.nl: “Abovo Media heeft ons geholpen een stevige mediastrategie neer te zetten, waarbij we op een effectieve manier onze boodschap bij de doelgroep kunnen overbrengen en direct meer klanten kunnen bedienen. Wij zijn trots op de campagne die wij nu inzetten en blij met de samenwerking met Abovo.”

Peter Aangeenbrug, Account Director bij Abovo: “Auto.nl biedt een nieuwe manier van autoverkopen. Van oriëntatie tot aankoop is de hele customer journey online in te vullen. Dit hebben wij als basis voor de campagne gebruikt. Vanuit een crossmediale strategie, waarbij we de kracht van radio combineren met online video, social en display advertising, bouwen we aan de bekendheid van Auto.nl in Nederland. Deze campagne is een mooie start van onze samenwerking.

Auto.nl
Auto.nl heeft een vernieuwende manier van autoverkopen. Zij hebben geen showroom, verkopers en demo auto’s, maar gebruiken data en 360 graden fotografie om online een optimaal beeld te geven van de auto’s. De klanten kunnen kiezen voor private lease of kopen de auto online en auto.nl levert de auto binnen 5 dagen thuis af. Auto.nl is een dochter van Louwman Group en werkt samen met 138 dealers van zowel Louwman Dealer Group als van Broekhuis Groep om overal garantie en aftersales te kunnen bieden. Dus een auto aanschaffen alsof je een paar schoenen koopt, gewoon online. En als je niet tevreden bent, heb je 14 dagen niet-goed-geld-terug-garantie.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag