Asogem trapt campagne voor Beko AutoDose wasmachines af

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
28 mei 2019

Asogem Nederland, de exclusieve distributeur van Beko witgoed in Nederland, heeft deze week een radiocampagne afgetrapt voor haar Beko AutoDose wasmachines. Hiermee wil Asogem de naamsbekendheid van Beko in Nederland verder uitbouwen. Abovo is als mediapartner gevraagd om hierin te ondersteunen. 

Abovo Media - Asogem trapt campagne voor Beko AutoDose wasmachines af 2560×1440

Beko is Europa’s nummer twee merk in vrijstaand witgoed. Vandaag de dag wordt iedere twee seconden ergens ter wereld een Beko merkproduct verkocht. Hiermee is Beko één van de snelst groeiende witgoedmerken op dit moment. Asogem wil deze groei ook in Nederland versterken. Daarom zijn zij gestart met een mediacampagne. Hierin benadrukken zij hun innovatieve features met de Beko AutoDose wasmachine, de wasmachine met automatische wasmiddeldosering.

Suzan Karatas, Marketing en Communicatie medewerker bij Asogem Nederland, vertelt: “In de campagne richten we ons op de Beko AutoDose wasmachine. Dit is een nieuw product dat laat zien dat Beko naast een goede prijs-kwaliteit verhouding, ook innovatie biedt. Met een radiocampagne trappen we de samenwerking met Abovo Media af. We hebben het volste vertrouwen in de kennis en kunde van Abovo Media om samen deze campagne tot een succes te maken en hierdoor meer bekendheid en sales voor Beko te genereren.”

Christian van Essen is verantwoordelijk voor het accountteam bij Abovo Media: “Wij zien veel potentie in de uitbouw van Beko in Nederland. We dragen dan ook graag bij aan de groei van het merk. Deze campagne vormt de start van onze samenwerking. Wij zijn er trots op dat Asogem Nederland voor ons heeft gekozen en zien uit naar deze samenwerking.”

Beko
Asogem

 

Radiospot (door Topformat):

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag