Asogem Nederland, de exclusieve distributeur van Beko witgoed in Nederland, heeft deze week een radiocampagne afgetrapt voor haar Beko AutoDose wasmachines. Hiermee wil Asogem de naamsbekendheid van Beko in Nederland verder uitbouwen. Abovo is als mediapartner gevraagd om hierin te ondersteunen.
Beko is Europa’s nummer twee merk in vrijstaand witgoed. Vandaag de dag wordt iedere twee seconden ergens ter wereld een Beko merkproduct verkocht. Hiermee is Beko één van de snelst groeiende witgoedmerken op dit moment. Asogem wil deze groei ook in Nederland versterken. Daarom zijn zij gestart met een mediacampagne. Hierin benadrukken zij hun innovatieve features met de Beko AutoDose wasmachine, de wasmachine met automatische wasmiddeldosering.
Suzan Karatas, Marketing en Communicatie medewerker bij Asogem Nederland, vertelt: “In de campagne richten we ons op de Beko AutoDose wasmachine. Dit is een nieuw product dat laat zien dat Beko naast een goede prijs-kwaliteit verhouding, ook innovatie biedt. Met een radiocampagne trappen we de samenwerking met Abovo Media af. We hebben het volste vertrouwen in de kennis en kunde van Abovo Media om samen deze campagne tot een succes te maken en hierdoor meer bekendheid en sales voor Beko te genereren.”
Christian van Essen is verantwoordelijk voor het accountteam bij Abovo Media: “Wij zien veel potentie in de uitbouw van Beko in Nederland. We dragen dan ook graag bij aan de groei van het merk. Deze campagne vormt de start van onze samenwerking. Wij zijn er trots op dat Asogem Nederland voor ons heeft gekozen en zien uit naar deze samenwerking.”
Radiospot (door Topformat):