Abovo Media start Retail Media Taskforce

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 23 november 2023Bewerkt op: 2 februari 2024

Retail media bestaat al sinds dat er winkels zijn. De ontwikkelingen gaan de laatste tijd echter ontzettend hard. De aanbodzijde professionaliseert, het kennisniveau groeit, de technologie verbetert en er komen meer inzichten in de effectiviteit. Maar er springen ook een groot aantal opportunisten op de retail media hype. Op basis van The Hype Cycle van Gartner kunnen we stellen dat we op de ‘peak of inflated expectations’ zitten, inclusief de bijbehorende kansen en bedreigingen. Om onze klanten op de juiste manier te bedienen en voor een versnelling te zorgen, lanceren we een Retail Media Taskforce.

Abovo Media - 37691-ai

Vanuit omnichannel en de verschillende retail media mogelijkheden gedacht, kunnen we retail media niet als single mediumtype benaderen. Het raakt onder andere (D)OOH, digital advertising, programmatic, search, print, data en tech. De Retail Media Taskforce bestaat dan ook uit een multidisciplinair team om adverteerders op alle facetten op de juiste manier te kunnen bedienen. Daarnaast is de taskforce in staat om een waardevolle gesprekspartner te zijn van de retailers om hun producten en diensten te verbeteren.

Meer weten? Neem contact met ons op.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 25_1073013 Visual persbericht KFC_500x500px
KFC kiest Abovo Maxlead als nieuw mediabureau
Nieuws
Abovo Media - Kees Marinus Theun Willem-Albert close – Persbericht 500×500
Willem-Albert Bol draagt stokje Abovo Maxlead over
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500-feb2025
Abovo Maxlead breidt uit met 5 seniors
Nieuws
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag