Abovo Media start Retail Media Taskforce
Retail media bestaat al sinds dat er winkels zijn. De ontwikkelingen gaan de laatste tijd echter ontzettend hard. De aanbodzijde professionaliseert, het kennisniveau groeit, de technologie verbetert en er komen meer inzichten in de effectiviteit. Maar er springen ook een groot aantal opportunisten op de retail media hype. Op basis van The Hype Cycle van Gartner kunnen we stellen dat we op de ‘peak of inflated expectations’ zitten, inclusief de bijbehorende kansen en bedreigingen. Om onze klanten op de juiste manier te bedienen en voor een versnelling te zorgen, lanceren we een Retail Media Taskforce.

Vanuit omnichannel en de verschillende retail media mogelijkheden gedacht, kunnen we retail media niet als single mediumtype benaderen. Het raakt onder andere (D)OOH, digital advertising, programmatic, search, print, data en tech. De Retail Media Taskforce bestaat dan ook uit een multidisciplinair team om adverteerders op alle facetten op de juiste manier te kunnen bedienen. Daarnaast is de taskforce in staat om een waardevolle gesprekspartner te zijn van de retailers om hun producten en diensten te verbeteren.
Meer weten? Neem contact met ons op.