Abovo Media partner van IAB Nederland

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 6 februari 2019Bewerkt op: 12 maart 2024

Niet meer namens Digital Brixx maar vanuit Abovo Media zelf wordt het partnership met IAB Nederland, de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie, voortgezet. Abovo Media onderstreept haar digitale ambities door niet meer alleen vanuit het specialistische label, maar ook vanuit de cross mediale kracht van het mediabureau verder te bouwen aan de ontwikkeling van digital advertising.

Abovo Media - afbeelding-abovo-partner-iab-500×400
IAB Nederland is de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie in Nederland en is dé onafhankelijke branche organisatie die digital advertising in Nederland borgt, ontwikkelt en verder brengt. Sinds 2017 is Digital Brixx namens Abovo Media partner van IAB Nederland. Nu gaat het partnership verder onder de vlag van Abovo Media.Rein Vogel, directeur Digital en Trading bij Abovo en in die hoedanigheid ook verantwoordelijk voor het digitale label Digital Brixx: “In het snel veranderende medialandschap is digital advertising één van de belangrijkste pijlers. Het is een onmisbaar onderdeel voor nu en de toekomst. De missie van het IAB is om digitale groei te versnellen en een structurele bijdrage te leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt. Abovo ondersteunt deze missie en ziet het als doel om de branche maar zeker ook onze klanten verder te brengen. Hierbij willen we innovaties en digitale ontwikkelingen snel en kwalitatief integreren in campagnes voor onze klanten. Met dit partnership benadrukken wij deze gedeelde ambitie.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag