Terug naar Nieuws

Abovo Media partner van IAB Nederland

Geschreven op 6 februari 2019

Niet meer namens Digital Brixx maar vanuit Abovo Media zelf wordt het partnership met IAB Nederland, de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie, voortgezet. Abovo Media onderstreept haar digitale ambities door niet meer alleen vanuit het specialistische label, maar ook vanuit de cross mediale kracht van het mediabureau verder te bouwen aan de ontwikkeling van digital advertising.

IAB Nederland is de branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie in Nederland en is dé onafhankelijke branche organisatie die digital advertising in Nederland borgt, ontwikkelt en verder brengt. Sinds 2017 is Digital Brixx namens Abovo Media partner van IAB Nederland. Nu gaat het partnership verder onder de vlag van Abovo Media.

Rein Vogel, directeur Digital en Trading bij Abovo en in die hoedanigheid ook verantwoordelijk voor het digitale label Digital Brixx: “In het snel veranderende medialandschap is digital advertising één van de belangrijkste pijlers. Het is een onmisbaar onderdeel voor nu en de toekomst. De missie van het IAB is om digitale groei te versnellen en een structurele bijdrage te leveren aan de kwalitatieve ontwikkeling van de markt. Abovo ondersteunt deze missie en ziet het als doel om de branche maar zeker ook onze klanten verder te brengen. Hierbij willen we innovaties en digitale ontwikkelingen snel en kwalitatief integreren in campagnes voor onze klanten. Met dit partnership benadrukken wij deze gedeelde ambitie.”