Abovo Media nu ook verantwoordelijk voor dealercommunicatie Suzuki

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
26 januari 2021
Abovo Media - 21_888723-persbericht-beeld-500x500_swace

Hoorn, 26 januari 2021 – Suzuki heeft per 1 januari 2021 alle dealercommunicatie bij Abovo Media / Maxlead ondergebracht. Was het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland al de mediapartner van het Suzuki-dealernetwerk, nu is het bedrijf ook verantwoordelijk voor alle lokale marketingactiviteiten. Met een speciale ‘Local-Hero-strategie’ zal een vast team de Suzuki-dealers ondersteunen met de inzet van hun lokale above- en below-the-linecommunicatie. Met het professionaliseren van de dealercommunicatie wil Suzuki zijn dealers ondersteunen bij het vergroten van de lokale zichtbaarheid en het aantal leads.

De kracht van lokaal

De door Abovo Media / Maxlead ontwikkelde ‘Local Hero-strategie’ stelt de 80 lokale Suzuki-dealers in staat om landelijke campagnes op eenvoudige wijze door te vertalen naar (hyper)lokale campagnes. Op een speciaal online platform kunnen de Suzuki-dealers zelf hun below-the-linemarketingactiviteiten samenstellen en bestellen, zien ze op een dashboard binnen het platform wat de door hen lokaal bereikte resultaten zijn, en zal een Abovo Media / Maxlead-team hen persoonlijk adviseren en ondersteunen bij de middelenselectie en de inkoop van hun lokale campagnes als DOOH, radio en tv.

Optimale afstemming voor maximaal effect

Door de lokale marketingactiviteiten bij Abovo Media / Maxlead onder te brengen heeft Suzuki het vertrouwen dat een landelijke uniforme uitstraling gegarandeerd is en hebben ze meer inzicht in de lokale dealeractiviteiten en mediadruk, terwijl de dealers zelf flexibel kunnen inspelen op lokale situaties. Alla Oosterling, sr. campaign marketeer Suzuki: “Door nu naast de media-inkoop ook onze dealercommunicatie bij Abovo Media / Maxlead onder te brengen, professionaliseren wij de ondersteuning aan onze dealers op een efficiënte wijze. We bieden ze meer flexibiliteit, terwijl wij meer inzicht krijgen in het totale advertentieproces. Door alle activiteiten en budgetten centraal inzichtelijk te maken, kunnen wij samen met de dealers alle communicatieactiviteiten optimaal op elkaar afstemmen voor een maximaal effect.”

Lokale, on- en offline media-expertise

Peter Aangeenbrug, Account Director Abovo Media: “De ‘Local-Hero-strategie’ bevestigt de professionele kijk op marketing en communicatie van Suzuki. Zij beseffen als geen ander hoe belangrijk hun lokale dealers zijn en wat ze moeten bieden om samen optimaal resultaat te boeken. Wij hopen door de uitbreiding van onze samenwerking en het toevoegen van onze lokale, on- en offline media-expertise de betrokkenheid en de resultaten van alle dealers nog verder te vergroten.”

 

 

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Abovo Media - Addressable TV-2048-web
Addressable TV krachtig instrument
Nieuws
Abovo Media - 37691-ai
Abovo Media start Retail Media Taskforce
Nieuws
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_intratuin-kiest-abovo-media-als-nieuw-mediabureau_ (1).jpg (1)
Intratuin kiest Abovo Media als nieuw mediabureau
Nieuws
Abovo Media - image-2023-06-12t15-16-11-657z-5
Abovo Maxlead genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag