Abovo Media gaat met nieuwe toonaangevende namen het nieuwe jaar in.

Nieuws
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 21 december 2017Bewerkt op: 11 januari 2024

Abovo Media, het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland, blijft ambitieus en heeft vanwege de sterke groei zes toonaangevende namen aan zich weten te binden. David van Dam, Sake de Lange, Milena Sijs, Jenny van Zwanenburg, Marianne Segeler en Marion van Ham zullen het team komen versterken.

Abovo Media - abovo_pand_winter_1920x1280

Rein Vogel, Directeur Digital & Trading is erg verheugd met de versterking bij Abovo Media. “Ik ben er trots op dat de beste mensen uit het vak kiezen voor Abovo Media om samen met ons het verschil te maken en Abovo Media nog verder te brengen en beter te maken.”

David van Dam wordt Digital Director bij Digital Brixx, het digitale (performance) label van Abovo Media. David is afkomstig van Performics/Zenith Optimedia (Publicis Groupe) waar hij vanaf 2012 Head of Performics was. Hij heeft gewerkt bij onder meer Traffic4U, was blogger voor Marketingfacts en gaf lezingen en gastcolleges op universiteiten en hogescholen. David zal alle disciplines binnen Digital Brixx; search, social, programmatic, data, CRO en SEO nog beter met elkaar laten samenwerken. Inhoud, methodiek en technieken worden zo naar een nog hoger niveau getild.

Milena Sijs en Sake de Lange, respectievelijk afkomstig van HAVAS Media en Semilo gaan in de rol van Digital Consultant de klanten bedienen op digitaal gebied. Zij worden de schakel tussen de specialisten van Digital Brixx, Media Planning, Strategie en het accountteam.

Jenny van Zwanenburg, voorheen werkzaam bij Yoki Networks/Young Advertising. Jenny zal in de rol van Digital Planner gaan zorgen voor een adequate planning onder de specialisten van Digital Brixx, waarmee de procesgang en kwaliteit gewaarborgd blijft.

Binnen het accountteam van Abovo Media zijn Marianne Segeler en Marion van Ham aangesteld als Client Service Director. Marianne was werkzaam bij onder meer Xenos, Intertoys en Bol.com in leidende marcom functies. Marion, afkomstig van onder meer High Flight Group, ROC van Amsterdam, KSM en VNU is ook een zeer ervaren kracht en zal een grote toevoeging zijn aan het accountteam.

Mouringh den Dunnen, Sales Director bij Abovo Media: “Media wordt steeds complexer, interessanter en uitdagender. Onze klanten groeien hierin mee. Met deze ervaren dames kunnen we vanuit het accountteam de kennis en kwaliteit leveren die we onze klanten willen geven om continu de dienstverlening te verbeteren over alle media heen.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Special Toverland week 29 2024 CCNL (5)-1080×1080
Toverland lanceert betoverende zomercampagne
Nieuws
Abovo Media - 6W9A7710_Abovo Maxlead klantendag 2024
Abovo Maxlead viert 25-jarig jubileum
Nieuws
Abovo Media - 6W9A8536_Abovo Maxlead klantendag 2024
Onze jaarlijkse Abovo Maxlead Klantendag
Nieuws
Abovo Media - CFO-Studio-Schaarste-Innovatie-Groei-1024×576-1
CFO Studio – interview met Theun Eijkemans
Nieuws
Abovo Media - 24_1086314 – Visual Persbericht Hubo 500×500-zonder logo
Hubo wordt klant bij Abovo Maxlead
Nieuws
Abovo Media - BYD-X-Giovanni-van-Bronckhorst
BYD is E-mobility partner van UEFA EURO 2024
Nieuws
Abovo Media - scherm_afbeelding_2023-11-07_om_10.17.21
Abovo Maxlead wint media pitch VGZ
Nieuws
Abovo Media - 313170942_569841168480663_8674003532358655299_n (1)
Jean Bâton wint SAN Accent voor Fast Moving
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag