Abovo Media behaalt drie nummer één noteringen in Emerce100
Abovo kan maar liefst drie topnoteringen op haar erelijst bijschrijven. In de Emerce100 behaalde het mediabureau drie topnoteringen. Abovo Media behaalde in de sector Mediabureaus de nummer één positie. Binnen de sector Tradingdesk Bureaus eindigde het bureau als enige bovenaan. Mediabookers.nl, waarin de zeer gebruiksvriendelijke white label versie van Abovo TradeDesk zit, behaalde de hoogste notering als onafhankelijke Tradingdesk. Een prestatie om trots op te zijn!

Rein Vogel, eindverantwoordelijk voor Digital bij Abovo Media en ook verantwoordelijk voor het digitale label Digital Brixx: “Uiteraard zijn wij heel trots op deze uitslag. Wat ik daar zo mooi aan vind, is dat we zowel op technologie als dienstverlening erg hoog scoren. Ik denk dat dit precies weergeeft waar Abovo voor staat: innovatieve technologie en een scherp oog voor de klant. Altijd kijken of het beter kan. Dat zit in het DNA van Abovo. En die klantbereidheid nemen wij heel serieus. Wij koesteren ál onze klanten, groot én klein. Hierdoor zijn wij in staat een constante kwaliteit te bereiken in al onze geledingen. We brengen eenvoud in de complexe digitale mediawereld. Het is een resultaat van echt teamwork tussen de strategen, planners, developers, creatieven en niet in de laatste plaats het programmatic team van Abovo Media.”
Emerce100
Emerce100 is een speciale uitgave van Emerce, het belangrijkste multimediale platform voor beslissers in digitale marketing, media en e-business. In deze uitgave wordt gepubliceerd hoe beslissers in online marketing, ICT en e-business de prestaties van leveranciers in het afgelopen jaar hebben beoordeeld op basis van onderzoek door Motivaction.
Abovo Media
Als onafhankelijk media adviesbureau met een eigen kijk op media levert Abovo Media strategisch en crossmediaal advies. Met de disciplines strategie, creatie en inkoop onder één dak is Abovo Media een fullservice partner voor alle klanten op het gebied van marketingcommunicatie.