Abovo Maxlead stoomt door naar top kwalitatieve mediabureaus van Nederland
RECMA, hét internationale onderzoeksinstituut voor mediabureaus, heeft recentelijk het nieuwe rapport over de kwaliteit van mediabureaus uitgebracht. In dit rapport worden kwalitatieve onderzoeksresultaten voor mediabureaus in de Nederlandse markt inzichtelijk gemaakt. Abovo Maxlead stijgt in de ranglijst met maar liefst vijf plekken ten opzichte van vorig jaar en mag zich nu het nummer twee mediabureau van Nederland op kwaliteit noemen.

In het rapport beoordeelt RECMA de mediabureaus aan de hand van verschillende criteria. Abovo Maxlead wordt met name positief beoordeeld op deelname aan pitches en performance op het gebied van new business. Hierdoor is de zogeheten vitaliteitsscore van het bureau sterk verbeterd waardoor Abovo Maxlead nu domineert in deze categorie.
Ook op het gebied van structuur scoort Abovo Maxlead goed door de investeringen in Content en Data teams gecombineerd met een goede spreiding in klantenportefeuille en duurzame klantrelaties.
Theun Eijkemans, per april CEO van Abovo Maxlead, is zeer tevreden met deze beoordeling: “Deze goede RECMA beoordeling is een mooie bevestiging van het momentum van Abovo Maxlead. Abovo Maxlead staat als enige onafhankelijke bureau van Nederland in de top van de lijst. Door onze lokale wortels zijn we in staat zelfstandig de juiste koers te bepalen. Ons kundige team staat dagelijks klaar voor meer dan 600 tevreden klanten en we groeien nog elke dag door, dus we weten al dat we op de juiste weg zitten. Onafhankelijke erkenning van een gerenommeerd instituut als RECMA blijft echter altijd een groot compliment.”
Rein Vogel, CCO van Abovo Maxlead, merkt op: “Deze ranking onderstreept de kracht van onze geïntegreerde aanpak. Door de synergie tussen Data-Tech, Content-Creatie, Media en Performance maximaliseren we de impact voor onze klanten over de breedte en diepte van de dienstverlening. Deze beoordeling bewijst dat onze strategie werkt: slimme data-inzichten, krachtige content en effectieve mediacampagnes versterken elkaar en zorgen voor (duurzame) groei.”
Met deze resultaten onderstreept Abovo Maxlead haar positie als betrouwbare partner voor adverteerders die op zoek zijn naar strategische mediaplanning, data-gedreven oplossingen en maximale impact in een steeds veranderend medialandschap.