Abovo Maxlead stoomt door naar top kwalitatieve mediabureaus van Nederland

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 19 maart 2025Bewerkt op: 19 maart 2025

RECMA, hét internationale onderzoeksinstituut voor mediabureaus, heeft recentelijk het nieuwe rapport over de kwaliteit van mediabureaus uitgebracht. In dit rapport worden kwalitatieve onderzoeksresultaten voor mediabureaus in de Nederlandse markt inzichtelijk gemaakt. Abovo Maxlead stijgt in de ranglijst met maar liefst vijf plekken ten opzichte van vorig jaar en mag zich nu het nummer twee mediabureau van Nederland op kwaliteit noemen.

Abovo Media - 1584190088641

In het rapport beoordeelt RECMA de mediabureaus aan de hand van verschillende criteria. Abovo Maxlead wordt met name positief beoordeeld op deelname aan pitches en performance op het gebied van new business. Hierdoor is de zogeheten vitaliteitsscore van het bureau sterk verbeterd waardoor Abovo Maxlead nu domineert in deze categorie.

Ook op het gebied van structuur scoort Abovo Maxlead goed door de investeringen in Content en Data teams gecombineerd met een goede spreiding in klantenportefeuille en duurzame klantrelaties.

Theun Eijkemans, per april CEO van Abovo Maxlead, is zeer tevreden met deze beoordeling: “Deze goede RECMA beoordeling is een mooie bevestiging van het momentum van Abovo Maxlead. Abovo Maxlead staat als enige onafhankelijke bureau van Nederland in de top van de lijst. Door onze lokale wortels zijn we in staat zelfstandig de juiste koers te bepalen. Ons kundige team staat dagelijks klaar voor meer dan 600 tevreden klanten en we groeien nog elke dag door, dus we weten al dat we op de juiste weg zitten. Onafhankelijke erkenning van een gerenommeerd instituut als RECMA blijft echter altijd een groot compliment.”

Rein Vogel, CCO van Abovo Maxlead, merkt op: “Deze ranking onderstreept de kracht van onze geïntegreerde aanpak. Door de synergie tussen Data-Tech, Content-Creatie, Media en Performance maximaliseren we de impact voor onze klanten over de breedte en diepte van de dienstverlening. Deze beoordeling bewijst dat onze strategie werkt: slimme data-inzichten, krachtige content en effectieve mediacampagnes versterken elkaar en zorgen voor (duurzame) groei.”

Met deze resultaten onderstreept Abovo Maxlead haar positie als betrouwbare partner voor adverteerders die op zoek zijn naar strategische mediaplanning, data-gedreven oplossingen en maximale impact in een steeds veranderend medialandschap.

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 6W9A8479_Abovo Maxlead klantendag 2024 (3)
Klantendag 2025: meld je aan!
Nieuws
Abovo Media - uitgesneden logo comvergence
Nummer 1 in new business: Abovo Maxlead bekroond als beste mediabureau van Nederland
Nieuws
Abovo Media - 1200×628
Abovo Maxlead genomineerd voor AMMA Award ‘Bureau van het Jaar’
Nieuws
Abovo Media - 25_1124989 SAN nominaties 1080×1080
Drie keer winst: SAN Accenten 2024 voor onze klanten
Nieuws
Abovo Media - 25_1073013 Visual persbericht KFC_500x500px
KFC kiest Abovo Maxlead als nieuw mediabureau
Nieuws
Abovo Media - Kees Marinus Theun Willem-Albert close – Persbericht 500×500
Willem-Albert Bol draagt stokje Abovo Maxlead over
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500-feb2025
Abovo Maxlead breidt uit met 5 seniors
Nieuws
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag