Abovo Maxlead en Neurons AI werken samen voor verhogen creatieve performance

Nieuws
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 24 oktober 2024Bewerkt op: 24 oktober 2024

Abovo Maxlead en Neurons AI maken hun samenwerking bekend. Neurons is een toonaangevend neuromarketing bedrijf dat gespecialiseerd is in het verbeteren van campagnes door middel van eyetracking AI. Hiermee zet Abovo Maxlead verdere stappen op datagedreven creatie. De inzichten uit de metingen leveren een beeld op van emotionele en cognitieve reacties van consumenten. De doorgevoerde verbeteringen op de creatie moeten dan leiden tot effectievere en beter converterende campagnes.

Abovo Media - 24_1073013 – Visual Persbericht Neurons_AI 1800×800-zonder logo

Neurons oplossingen voorspellen aan de hand van eyetracking, AI en data hoe consumenten emotioneel en cognitief reageren op ontwerpen, kleuren, beelden en teksten. Door deze directe voorspellingen te integreren, kunnen creaties en campagnes worden aangepast om betere resultaten te behalen. De inzichten zijn schaalbaar en toepasbaar op diverse mediaplatformen, zoals out of home, social, video, display en webdesign. De tool is gebouwd om op grote schaal uitingen te kunnen beoordelen en voor verschillende doeleinden te optimaliseren.

Elzemieke Olsthoorn, CMO en Head of AM Beyond*, het creatieve contentlabel van Abovo Maxlead, is enthousiast over de nieuwe AI tool. “We weten dat creatie tussen de 50% en 70% van de effectiviteit van marketingcampagnes bepaalt. Met Neurons AI kunnen we geoptimaliseerde creatieve assets voor onze klanten ontwikkelen en betere resultaten behalen voor verschillende doeleinden, zoals branding en conversie. Onze eerste testcase met een performance campagne, laat al veelbelovende resultaten zien met een verlaging van 18% in de cost per lead. Deze datagedreven inzichten bieden veel perspectief voor toekomstige campagnes.”

Neurons Founder & CEO, Dr. Thomas Zoëga Ramsøy voegt toe: “We kijken ernaar uit om Abovo Maxlead te ondersteunen door inzichten te bieden waarmee ze door de ogen van hun klant kunnen kijken, maar ook hun manier van denken en beleven beter begrijpen. Met Neurons AI kunnen ze in één oogopslag zien waar de aandacht van hun publiek naartoe gaat, zodat ze hun advertenties kunnen optimaliseren nog voordat ze live gaan.”

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - 21_902720-AM-Local-Planet-rgb_V1
Abovo Maxlead internationaal erkend als nummer 1 in new business acquisitie
Nieuws
Abovo Media - WEB-vierkant_EmiroSmolders-Abovo-DSA06041-Enhanced-NR – kopie
Kick-off 2025: alleen ben je sneller, samen kom je verder!
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2025-01-10 100802 – kopie
Het multimediale effect van de Top 2000
Nieuws
Abovo Media - S
Abovo Maxlead neemt 100% aandelen Slowaakse DASE Analytics over
Nieuws
Abovo Media - Schermafbeelding 2024-12-11 153223
Scapino lanceert skicampagne: “Pieken op de Piste”
Nieuws
Abovo Media - pexels-googledeepmind-17485744
Hoe slimme technologie je campagnes naar een hoger niveau tilt
Nieuws
Abovo Media - 6W9A3131
De gamechanger voor B2B succes – Meld je aan
Nieuws
Abovo Media - Claude-BF-WMHD-7okt-1-1000×1000
Abovo Maxlead en Basic-Fit stimuleren mentaal welzijn met gratis sportdag
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag