Abovo. Eigenzinnig, inderdaad

Als u kiest voor Abovo, dan kiest u niet voor een ‘u vraagt, wij draaien’-mediabureau. We zeggen het meteen maar even, dan is dat maar duidelijk. Bij ons draait namelijk alles om resultaat. Om úw resultaat. Dat is heilig. En als wij het soms beter weten dan u, dan zeggen wij dat. Want dat komt uw resultaat ten goede. Dat kun je eigenzinnig noemen, maar het is eigenlijk heel normaal, vinden wij.

Wat je ook eigenzinnig mag noemen is onze drang om de boel een beetje op te schudden. Het medialandschap is dynamisch, constant in beweging. Dan kun je als mediabureau niet achterover leunen. Je moet voorop lopen. Dat is exact wat wij doen. Met een unieke klantenservice, een eigen media-dashboard, de ‘white label’-mogelijkheden. En meer, veel meer.

‘The best buy for the buck’, dat is wat wij bieden. Uw campagne optimaal in de markt zetten. Om dat te bereiken, bieden wij alles wat u nodig heeft. Inkoop, maar ook juist strategie en creatie. Alles onder één dak maakt alles herkenbaar. Alles wordt eigen. Zinnig, toch?

Pay-off: Eigenzinnig in media.

Transparant. Maar dan wel duidelijk

Wij doen alles op all-in basis: strategie, inkoop, creatie, monitoring én financiële afhandeling. Bespreking tussendoor of telefonisch overleg? Anytime. We brengen het gewoon niet in rekening. Daarmee doen wij onszelf echt niet tekort, hoor. Ons verdienmodel zit ‘m in de afspraken die wij vooraf met u overeenkomen. Op basis van een vast percentage of een fixed fee. Dat is onze versie van transparant. Geen bijkomende kosten, geen uurtje-factuurtje. U weet precies waar u aan toe bent.

 

Geen uurtje-factuurtje

Even overleg? Anytime!

Alles onder één dak

Transparant en helder

Onderscheidingen

Wij zijn trots op wat wij doen. Op wat we doen en wat wij bereikt hebben. Gelukkig valt dat op. En daar zijn we best een beetje trots op.

Memberships

Alles wat wij doen als mediabureau staat in het teken van het hoogst haalbare. Dat zit in onze genen, wij kunnen niet anders. Wij koesteren onze kwaliteit. Dat we daarin aardig slagen blijkt wel uit vele keurmerken die wij inmiddels hebben verdiend. Zij staan garant voor de lange houdbaarheid van ons merk.

Betrokkenheid

Maatschappelijke betrokkenheid. Voor ons even normaal als ademen. Wij ondersteunen breedgedragen lokale en regionale evenementen en goede doelen. Wij zijn actief binnen allerlei organisaties. Dat doen wij graag en met plezier.