Wie wij zijn

Wij zijn Abovo Media, een mediabureau zonder bullshit.

Hét onafhankelijke mediabureau van Nederland. Al sinds 1999. Met onze media-oplossingen zorgen wij ervoor dat onze klanten echte resultaten boeken. Want dat is waar het om draait.

In het snel veranderende medialandschap is voor bedrijven lastig om op te vallen en om te weten wat nu echt resultaat oplevert. Daarmee helpen wij je. Want wij halen het beste uit merken. Dit doen we op onze eigen manier. Ondernemend, betrokken, no-nonsense en met een beetje lef.

Onze specialisten in media, data & tech en creatie staan klaar om jouw merk te laten groeien. Benieuwd hoe wij je verder kunnen brengen? Neem dan contact met ons op!

Onze waarden

No-nonsense
Wij zijn écht onszelf, no-nonsense. Wij hebben een hekel aan mooie woorden zonder resultaten. Wij geloven in een pragmatische aanpak en wij zijn direct. Gaat iets niet werken? Dan zeggen we dat gewoon.

Betrokken
Betrokken betekent voor ons dat wij altijd meedenken, op zoek gaan naar wat werkt, maar ook dat wij loyaal zijn; naar onze klanten en naar elkaar. Betrokken betekent samenwerken op een eerlijke, betrouwbare wijze.

Ondernemend
Wij zijn op ons best als we dingen voor elkaar krijgen, dingen doen, dingen ondernemen. Wij ondernemen omdat wij resultaten willen boeken voor klanten én voor onszelf.

Lef
Wij willen lef tonen, lef om iets verder te kijken, klanten uit te dagen en iets nieuws te brengen. Durven en doen. Daarmee komen we verder.

 

 

Kwaliteit

Op alle facetten van onze dienstverlening willen wij kwaliteit bieden. Daarom laten wij ons door externe partijen beoordelen op diverse onderdelen. Om zo onze betrouwbaarheid en kwaliteit te borgen.  Op gebied van informatiebeveiliging, processen, privacy en kwaliteit. Maar ook op het gebied van duurzaamheid en milieu.

Partners

Alles wat wij doen als mediabureau staat in het teken van het hoogst haalbare. Dat zit in onze genen, wij kunnen niet anders. Wij koesteren onze kwaliteit. Dat we daarin aardig slagen blijkt wel uit vele keurmerken die wij inmiddels hebben verdiend. Zij staan garant voor de lange houdbaarheid van ons merk.

Betrokkenheid

Maatschappelijke betrokkenheid. Voor ons even normaal als ademen. Wij ondersteunen breedgedragen lokale en regionale evenementen en goede doelen. Wij zijn actief binnen allerlei organisaties. Dat doen wij graag en met plezier.