Werk aan de winkel
Al vanaf het begin van onze winkelcultuur is retail media een begrip. Maar de laatste jaren gaan de ontwikkelingen in sneltreinvaart. De aanbodzijde professionaliseert, het kennisniveau groeit, de technologie verbetert en we krijgen steeds meer inzicht in effectiviteit. Het doel blijft hetzelfde: de aandacht pakken van winkelend publiek en ze overtuigen om jouw product te kopen.
Onze aanpak
Mediaruimte binnen de on- en offline omgeving van de retailer wordt beschouwd als Retail Media. Wanneer media wordt ingekocht op data van de retailer, spreken we echter ook over Retail Media. Ongeacht de vorm, is het doel een contactmoment genereren met consumenten in koopmodus. Om zo tijdens het moment suprême de winkelbezoeker te beïnvloeden voor een merk of product.
De voordelen van retail media via Abovo Media
Vanuit Abovo bieden wij support in het gehele traject van een Retail Media strategie. Voor zowel retailers als brands werken wij met een stappenplan en lossen de vraagstukken op die Retail Media met zich mee brengt.
De voordelen van Retail Media bij Abovo Media:
- Geïntegreerde aanpak vanuit alle disciplines (Outdoor, Programmatic, Search, Strategie & Inkoop)
- Dedicated team (Abovo Retail Media Taskforce, incl. deelname in VIA Retail Media Taskforce)
- Onafhankelijk advies
- Inkoopvoordeel
- Unieke tooling
Ook een heldere retail media strategie?
Het helpt je niet alleen een scherpe strategie neer te zetten, maar geeft je ook nieuwe invalshoeken en ideeën. Ons team staat voor je klaar.