Een mediastrategie om op te bouwen

Media strategie

Door de enorme versnippering en technologische ontwikkelingen is het media- en marketinglandschap complexer dan ooit. Veranderingen en innovaties volgen elkaar in een rap tempo op. Voor adverteerders is het hierdoor steeds lastiger om de juiste keuzes te maken. Waar wij je mee gaan helpen? Een ijzersterke mediastrategie. Weten wat je doet, en waarom je dat doet.

Abovo Media - Media strategie

Waarom media consultancy?

Bewezen mediawetten uit het verleden blijken niet meer te kloppen, nieuwe ‘grote’ innovaties verstoren de markt en digitale data waarmee ROI wordt aangetoond blijkt toch minder kloppend dan gedacht. Voor adverteerders is het steeds lastiger om een strategische koers te bepalen en de juiste middelen op de juiste manier in te zetten. Hier komt het strategie- en media consultancy team om de hoek kijken.

Evert
Kim
Rob

Ook advies over je mediakeuzes?

Wij helpen jou

Het helpt je niet alleen een scherpe strategie neer te zetten, maar geeft je ook nieuwe invalshoeken en ideeën. Ons team staat voor je klaar.

Vragend persoon_1
Consultancy
Onze ervaren specialisten staan voor je klaar om jouw persoonlijk en professioneel te ondersteunen.
10+ Media Strategen
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het media landschap.
Rapporteren & Analyseren
Real time data dashboards en geautomatiseerde rapportages voor een betere performance

Wat is strategische media consultancy?

Ons team creëert op basis van uitgebreide analyses en onderzoek, scherp inzicht en effectieve strategieën een crossmediaal mediaplan. We zijn in staat om als gids te fungeren en adverteerders uit te dagen over de te varen koers. Hierbij zijn we toegewijd aan het leveren van op maat gemaakte oplossingen die onze klanten helpen om hun doelen te bereiken

De voordelen van media consultancy bij Abovo Media

  • Een holistisch perspectief. Alles van álle kanalen weten, is al een kunst op zich. Bij Abovo Media hebben we een uitgebreid team met adviseurs die per kanaal specialist zijn. Gecombineerd vormen zij een powerteam met daarin alle mediakennis.-
  • Tijd! Time = money. Natuurlijk is dat een groot cliché, maar tijd is wel degelijk waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Iets belangrijks en intensiefs als een compleet mediaplan uitbesteden aan één van je medewerkers, kan de verkeerde investering zijn. Bespaar tijd van je medewerkers, zodat zij zich op hun kerntaken kunnen richten.
  • (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde marketing tools, geautomatiseerde software en meetinstrumenten, doen wij dat wel! Zo kunnen we je veel meer vertellen over je doelgroep, de markt en een passende strategie dan zonder deze tools.
Evert
Kim
Niels
Maak kennis met onze strategie & media specialisten
Abovo Media heeft een heel team aan strategie & media specialisten.
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag