Retargeting: zeker weten dat je de juiste doelgroep bereikt

Retargeting

Retargeting is één van de krachtigste methoden in marketing. Je adverteert hiermee namelijk richting een groep die al eerder interactie heeft gehad met jouw website, app of advertentie. Kortom: ze hadden al interesse. Jij doet er alleen een schepje bovenop.

Abovo Media - Online marketing; Online adverteren ; Retargeting

Bereik bezoekers opnieuw

Geen conversie, geen nood. Dat zou de pay-off van retargeting moeten zijn. Iemand die interacteert met je merk, op wat voor manier dan ook, zal niet altijd meteen overgaan tot conversie. Vaak willen ze meer informatie inwinnen, concurrenten (helaas) bekijken en reviews lezen. Het betekent niet dat je strijd is gestreden. Sterker nog: deze begint pas net.

Wat is retargeting?

Als bezoekers namelijk eerder interactie hadden met je website, app of ad, kun je ze met retargeting opnieuw bereiken. Je hebt gemeten wie dit waren, en stuurt ze als het ware opnieuw een bericht met (het liefst) een persoonlijk aanbod. Het mooie aan retargeting is namelijk dat je al iets meer data hebt van degene die je eerder bekeken heeft.

Bijvoorbeeld: een bezoeker op je website bekijkt zwarte knielaarzen. Dat heb je via je website gemeten. Vervolgens bezoekt deze bezoeker een andere site, waar jij adverteert. Wat laat je daar zien? Precies: zwarte knielaarzen.

Het resultaat van retargeting:

  • Verhoogde conversies
  • Gepersonaliseerde advertenties, op basis van gedrag en interesses van gebruikers
  • Groot bereik via verschillende devices zoals desktop, tablet en mobiel

Hierom besteed jij je ads uit bij Abovo Media:

  • We hebben creatieve ontwerpers in huis, die precies weten hoe ze van elke uiting een plaatje maken. Natuurlijk zorgen we er ook voor dat onze ontwerpen responsief en dus geschikt voor ieder apparaat zijn.
  • We weten hoe we je doelgroep bereiken. Met ads kun je erg gericht een niche (of een hele grote) doelgroep aanspreken. Maar je moet maar net weten hoe je dat doet. We houden ons er dagelijks mee bezig, dus staan aan de top van de kennislijst.
  • Meetbaar resultaat. We werken altijd met analysetools die ons precies kunnen vertellen wat we goed doen, en waar we kunnen verbeteren. Zo is jouw campagne altijd optimaal.
  • Trendwatching. Trends zijn in de wereld van advertising altijd actueel. Maar niet iedere marketeer of contentspecialist heeft tijd om alle trends in de gaten te houden én er ook nog eens op tijd op in te spelen. Bij Abovo Media verdiepen we ons dagelijks in trends, zorgen we ervoor dat we op tijd inspringen en uitsluitend de juiste trends kiezen die bij jouw strategie passen.
  • We doen dit al ons hele ‘leven’. Je mag dus echt verwachten dat wij nieuwe ideeën en creatieve inzichten met ons meebrengen.
  • Je blijft op de hoogte van elke stap in het proces en de prestaties van je campagnes.
Guus
Kelly
Dave

Geïnteresseerd in het uitbesteden van je ads?

Wij helpen jou

Wat leuk dat we je mogen verwelkomen in onze eigenzinnige ‘familie’. Laat hieronder even je gegevens achter, dan gaan we samen van je ads leadmagneten maken. 

Consultancy
Onze ervaren specialisten staan voor je klaar om jouw persoonlijk en professioneel te ondersteunen.
80+ Online Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het online landschap.
Training & support
Neem gratis deel aan een training, Webinar, een virtual classroom training of volg training tracks.
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag