Wees de concurrentie een stap voor met een ijzersterke online marketingstrategie

Online marketing strategie

Zomaar online wat plaatsen, dat is niet meer van deze tijd. Merken komen met een uitgekiende strategie ter tafel. En dat is maar goed ook. Anders maak je geen kans ten opzichte van je concurrentie. Online marketing gaat verder dan het simpelweg aanwezig zijn op verschillende platforms; het vereist een strategische aanpak die is afgestemd op je doelstellingen, doelgroep en de markt.

Abovo Media - Online marketing Online adverteren ; Online marketing strategie

Een strategie begint bij doelen

Een online marketingstrategie zonder duidelijk gedefinieerde doelen is als een schip zonder koers. Daar beginnen we, dus! We doen uitgebreid onderzoek en werken samen met jou om doelen, doelgroep en de markt in kaart te brengen. Of het nu gaat om het vergroten van merkbekendheid, het genereren van leads, het stimuleren van verkoop of het bevorderen van klantloyaliteit: we ontwikkelen met ons onderzoek strategieën die niet alleen jou, maar ook je klant blij maken.

Guus
Kelly
Dave

Ook jouw online marketing uitbesteden?

Wij helpen jou

Geen uitdaging is ons te veel. Kunnen we je helpen? Laat het ons weten, dan gaan we je marketing van A tot Z succesvol invullen.

Vragend persoon_1
Consultancy
Onze ervaren specialisten staan voor je klaar om jouw persoonlijk en professioneel te ondersteunen.
80+ Online Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het online landschap.
Training & support
Neem gratis deel aan een training, Webinar, een virtual classroom training of volg training tracks.

Multichannel benadering: een complete aanpak

De digitale wereld omvat een breed scala aan kanalen en platforms, elk met zijn eigen unieke voordelen en doelgroepen. Bij Abovo Media weten we dat een multichannel benadering van online marketing zoden aan de dijk zet. Of het nu gaat om zoekmachineoptimalisatie (SEO), betaalde advertenties, social media marketing, content creatie, e-mailmarketing of influencer partnerships: we begrijpen hoe elk kanaal bijdraagt aan jouw doelen en hoe we deze slim voor je inzetten.

Data als sturende kracht

Eén van de grootste voordelen van digitale marketing is de toegang tot uitgebreide en real-time gegevens. We gebruiken geavanceerde analysetools om nauwkeurig te volgen hoe het ervoor staat met je marketinginspanningen. Deze data bieden waardevolle inzichten in wat werkt en wat beter kan. Onze aanpak is iteratief. We zitten dus voortdurend in de schoolbanken. We leren en passen aan om de beste resultaten te behalen.

Samen naar een ijzersterke strategie

Bij Abovo Media geloven we niet in eenheidsworst. Voor iedere klant schrijven we dan ook een strategie op maat. Onze aanpak is niet alleen gebaseerd op expertise, maar ook op partnerschap. We werken met je samen gedurende het hele proces, van strategieontwikkeling tot implementatie en optimalisatie. En natuurlijk zorgen we voor transparante communicatie en rapportage, zodat je altijd op de hoogte bent van de voortgang en resultaten.

De voordelen van online marketing bij Abovo Media

  • Alles in huis. Zoals gezegd, hebben wij alle specialisten binnen de verschillende ‘takken van sport’ in marketing tot je beschikking. Aan kennis ontbreekt het niet!
  • Marktonderzoek. Het grote voordeel van werken met Abovo Media? We hebben veel andere klanten geholpen met marketing. We weten dus precies waar de behoefte in de markt ligt – én hoe het met je concurrentie staat.
  • Trendwatching. Trends zijn in de wereld van marketing altijd actueel. Maar niet iedere marketeer of contentspecialist heeft tijd om alle trends in de gaten te houden én er ook nog eens op tijd op in te spelen. Bij Abovo Media verdiepen we ons dagelijks in trends, zorgen we ervoor dat we op tijd inspringen en uitsluitend de juiste trends kiezen die bij jouw strategie passen.
  • Tijd! Time = money. Natuurlijk is dat een groot cliché, maar tijd is wel degelijk waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Iets belangrijks en intensiefs als marketing uitbesteden aan één van je medewerkers, kan de verkeerde investering zijn. Bespaar tijd van je medewerkers, zodat zij zich op hun kerntaken kunnen richten.
  • (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde marketing tools, geautomatiseerde software en meetinstrumenten: wij doen dat wel! Zo kunnen we je veel meer vertellen over je doelgroep, de markt en een passende strategie dan zonder deze tools.
Guus
Kelly
Dave
Maak kennis met onze online specialisten
Abovo Media heeft een heel team aan online specialisten.
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag