Out of Home advertising als tool voor merkbekendheid

Out of home

Kostenefficiënte marketing. Dan denk je misschien niet aan out-of-home advertising (hierna: OOH). Maar dat zou je wél moeten doen. OOH geeft je namelijk een enorm bereik. De ideale tool om je merkbekendheid mee te vergroten.

Abovo Media - Out of home reclame

Waarom is Out of Home belangrijk?

OOH is om meerdere redenen een goede tool om toe te voegen aan je marketingmix. We zeggen bewust ‘toevoegen’, omdat OOH eigenlijk nooit op zichzelf staat. Het is een ondersteunend medium. Maar wél eentje waar je veel mee bereikt. Letterlijk:

  • Je bereikt een groot publiek. OOH is een zeer zichtbare vorm van reclame. Je bereikt er daarom snel een grote groep mee.
  • Je vergroot de merkbekendheid. Door je merk of campagne op billboards, bushaltes, en andere publieke plaatsen te laten zien, zullen mensen je merk onthouden en zijn ze eerder geneigd om zaken met je te doen.
  • Je stimuleert sales. Zoals gezegd is OOH de poort naar je website, whitepaper, nieuwsbrief of contactpagina. Dat levert je indirect leads op!
Abovo Media - Offline media

Bij Abovo Media kennen we de kracht van OOH

Bij Abovo Media weten we dat OOH een krachtige tool is om je marketingdoelen te bereiken. We helpen je (met deze doelen in gedachten) om de juiste OOH-campagne te ontwikkelen voor je bedrijf. En we zorgen er natuurlijk voor dat je campagne effectief is. Dat doen we met twee belangrijke pijlers:

  • We hebben een team van ervaren OOH-consultants die je kunnen helpen met alle aspecten van je campagne. Van het kiezen van de juiste locaties tot het maken van ijzersterke ontwerpen.
  • We gebruiken data om je campagne te optimaliseren. Zo zorgen we ervoor dat je campagne altijd zo goed mogelijk presteert.
Abovo Media - One Casino
Joost
Erwin
Rick

Tijd om ‘out of the home’ te denken?

Wij helpen jou

Wij denken graag met je mee over hoe OOH je marketingmix ondersteunt. Neem contact met ons op.

De voordelen van Out of Home bij Abovo Media

  • Consistentie! We begrijpen het hele verhaal. Je kunt wel een concept laten ontwikkelen en er vervolgens zelf mee aan de slag gaan, maar dat zal in de praktijk lastiger zijn dan je denkt. OOH bij Abovo Media is het begrijpen van het volledige verhaal. Onze specialisten zijn geïnvesteerd in het vertellen van jouw concept, en creëren hierbij voor ieder kanaal passende content om je campagne consistent door te vertalen. Laat je dit door meerdere (in-house) marketeers en copywriters uitvoeren? Dan is de kans groot dat er niet altijd consistentie zit in de boodschap.
  • Alles in huis. We hebben alle specialisten binnen de verschillende ‘takken van sport’ in OOH tot je beschikking. Aan kennis ontbreekt het niet! Heerlijk, dan hoef je aan in-house kennis geen budget te besteden.
  • Marktonderzoek. Het grote voordeel van werken met Abovo Media? We hebben veel andere klanten geholpen met OOH. We weten dus precies waar de behoefte in de markt ligt – én hoe het met je concurrentie staat.
  • We doen dit al ons hele ‘leven’. Je mag dus echt verwachten dat wij nieuwe ideeën en creatieve inzichten met ons meebrengen.
  • Trendwatching. Trends zijn in de wereld van OOH altijd actueel. Maar niet iedere marketeer of contentspecialist heeft tijd om alle trends in de gaten te houden én er ook nog eens op tijd op in te spelen. Bij Abovo Media verdiepen we ons dagelijks in trends, zorgen we ervoor dat we op tijd inspringen en uitsluitend de juiste trends kiezen die bij jouw strategie passen.
  • Tijd! Time = money. Natuurlijk is dat een groot cliché, maar tijd is wel degelijk waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Een volledige OOH-campagne, concept én strategie ontwerpen kost veel tijd. En dan hebben we het nog niet eens over de uitvoer gehad.
  • (Dure) tools. Waar je als groeiend bedrijf misschien liever niet je geld uitgeeft aan geavanceerde marketing tools, geautomatiseerde software en meetinstrumenten: wij doen dat wel! Zo kunnen we je veel meer vertellen over je doelgroep, de markt en een passende strategie dan zonder deze tools.
  • Meetbaar resultaat. We werken altijd met analysetools die ons precies kunnen vertellen wat we goed doen, en waar we kunnen verbeteren. Zo is jouw campagne altijd optimaal.
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag