Drukwerk verspreiden? Abovo Media weet hoe!

Verspreiding & drukwerk

Leuk, al dat swipen, klikken en scrollen. Maar, vergeet je niet iets? Met offline media kun je namelijk op een tastbare manier je doelgroep écht raken. Geen zorgen, we gaan als digitaal bureau natuurlijk niet zomaar over op kranten. Wat we wel willen zeggen: offline- en online media versterken elkaar. Wees creatief, en laat het elkaar sterker maken.

Abovo Media - pexels-george-milton-7015064

Waarom je toch echt even je telefoon weg moet leggen

Offline media zijn tastbaar, kun je op specifieke locaties verspreiden en brengen je merk tot leven. En dat is nog lang niet alles:

  • Lokaal en gericht. Offline media kunnen lokaal en zeer gericht zijn. Je kunt specifieke regio’s en demografische groepen bereiken met voor iedere locatie een specifieke boodschap.
  • Betrokkenheid. Fysieke media zoals brochures, folders en direct mail hebben de kracht om de aandacht van mensen vast te houden en tot actie aan te zetten.
  • Aanvulling op online marketing. Offline media vullen je online marketinginspanningen aan en bieden een geïntegreerde benadering om jouw merk te versterken. Je maakt gebruik van de krachten van ieder medium, en combineert ze om er meer leads uit te halen.
Melissa
Linda
Janique

Er is nieuws…

Wij helpen jou

EXTRA, EXTRA! Breaking news! Lees er vandaag alles over. Bedrijf [voeg hier jouw bedrijfsnaam in] is het succesvolste bedrijf in Nederland met offline marketing dankzij Abovo Media.

Data analyse
Monitoren & Audits
Taken en audits worden geautomatiseerd door de diverse toolings die wij gebruiken voor iedere klant.
15+ Offline Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het offline landschap.
Rapporteren & Analyseren
Real time data dashboards en geautomatiseerde rapportages voor een betere performance

Van drukwerk naar druk met werk op je salesafdeling: de voordelen van Abovo Media

  • Doelgroeponderzoek. Drukwerk verspreiden doe je niet zomaar. Je moet eerst weten wat je verspreidt, waarom en waar je doelgroep zit. En daar hebben we onderzoeksmethoden voor. Klaar voor de start?
  • Kennis van offline. Drukwerk is andere marketing dan een webpagina maken. Dat weten we, dus daar zetten we andere specialisten op in. Specialisten die het neusje van de zalm zijn onder de offline marketeers.
  • Alles in huis. We hebben alle specialisten binnen de verschillende ‘takken van sport’ in offline marketing tot je beschikking. Zo hebben we specialisten die zich bezighouden met het ontwerpen van alle designs, strategen, techneuten én ster copywriters. Aan kennis ontbreekt het niet! Heerlijk, dan hoef je aan in-house kennis geen budget te besteden.
  • We doen dit al ons hele ‘leven’. Je mag dus echt verwachten dat wij nieuwe ideeën en creatieve inzichten met ons meebrengen.
  • Trendwatching. Trends zijn ook in de wereld van offline marketing altijd actueel. Maar niet iedere marketeer of contentspecialist heeft tijd om alle trends in de gaten te houden én er ook nog eens op tijd op in te spelen. Bij Abovo Media verdiepen we ons dagelijks in trends, zorgen we ervoor dat we op tijd inspringen en uitsluitend de juiste trends kiezen die bij jouw strategie passen.
  • Tijd! Time = money. Natuurlijk is dat een groot cliché, maar tijd is wel degelijk waardevol voor ieder groeiend bedrijf. Een volledige offline mediacampagne, concept én strategie ontwerpen kost veel tijd. En dan hebben we het nog niet eens over de uitvoer en verspreiding gehad.
Abovo Media - pexels-vlada-karpovich-4451948
Sander
Jurgen
Manon
Maak kennis met onze offline media specialisten
Abovo Media heeft een heel team aan offline media specialisten.
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag