Een strategische blik op jouw content

Contentstrategie

Onderscheidende en effectieve content begint met een diepgaand begrip van jouw merkidentiteit en waarden. Onze content strategen voeren grondig onderzoek uit om te begrijpen wat jouw merk uniek maakt en hoe het zich onderscheidt van de concurrentie. En daarmee ook, met welk merkverhaal dit onderscheidende karakter van jouw merk tot leven kan worden gebracht in media.

Of het gaat om het vaststellen van jouw merkpositionering, buyer persona, contentstrategie of om een frisse blik op jouw owned (social) content: wij sturen je graag de juiste richting in.

Abovo Media - Content &; Creatie &; Contentstrategie

Waarom is een strategische aanpak belangrijk?

Een strategische aanpak rondom je content is nodig om meerdere redenen: 

  • Vergroten van je potentiele kopers groep door merkoverweging te realiseren
  • Consistent je merkboodschap uitdragen
  • Doelgerichte doelgroepen benaderen met content die voor hen relevant is
  • Begrip naar wie je zendt en waarom
  • Overtuigende content in elke fase van de klantreis

Genoeg voordelen, als je ze zo op een rijtje ziet – toch? Dat is precies waarom je hier een expert op wilt zetten.

Accepteer advertentie cookies om deze content te zien.

Accepteer advertentie cookies
Daan
Paul
Elzemieke

Strategische blik nodig op jouw content?

Wij helpen jou

Een effectieve inrichting van de Tell-fase van de klantreis, gemaakt door experts van ons creatieve content label AM Beyond*. Dat wil je! Laat het ons weten, dan gaan we samen aan de slag.

Vragend persoon_1
Consultancy
Onze ervaren specialisten staan voor je klaar om jouw persoonlijk en professioneel te ondersteunen.
20+ Creatieve Specialisten
Deze specialisten houden elkaar op de hoogte omtrent de laatste ontwikkelingen over het offline landschap.
Training & support
Neem gratis deel aan een training, Webinar, een virtual classroom training of volg training tracks.

Onze aanpak

Touch, tell, sell. Iedere marketeer weet dat consumenten eerst je merk moeten kennen en overwegen om tot aankoop over te gaan. Maar hoe richt je de Tell-fase goed in? Onze content strategen weten hier alles van. Heeft je merk meer ‘kleur’ nodig ten opzichte van je concurrenten, heb je je doelgroep niet scherp genoeg voor ogen? Wil je advies over de gewenste klantreis van jouw klanten of heb je een frisse blik nodig op jouw (owned) content?

Afhankelijk van jouw specifieke uitdaging denken wij strategieën uit, met en voor jou. We doen een intake gesprek, doen een gezamenlijke sessie en presenteren ons advies.

Abovo Media - business-team-working-busy-workplace-concept

Hoe kan de Tell-fase in de klantreis met de contentstrategie van Abovo Media worden verbeterd?

Zoals gezegd, is een contentstrategie een veelomvattend begrip. We bieden verschillende sessies aan om je contentstrategie als een huis te laten staan.

    1. Positioneringsessie. We ontwikkelen een unieke plek in het brein (perceptie) van de doelgroep, die afwijkt van je concurrenten
    2. Buyer persona sessie. We ontwikkelen een profiel dat aansluit bij jouw communicatie-doelgroep 
    3. Customer Journey Strategie. We ontwikkelen een klantreis die specifiek aansluit bij de situatie, het gedrag en de voorkeuren van jouw doelgroep.
    4. Content Telescoop. We geven advies op je owned content kanalen. Hoe kan het consistenter, creatiever en effectiever?
    5. Brand partnerships. Wij bepalen, aan de hand van relevante inzichten,  een relevante content richting en werken die samen uit met publishers. We bewaken proces en kwaliteit.

Accepteer advertentie cookies om deze content te zien.

Accepteer advertentie cookies
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag