Jean Bâton maakt het extraordinaire
Jean Bâton, het snelst groeiende sauzenmerk van Nederland, heeft een SAN Accent gewonnen in de categorie ‘Fast Moving’. Samen met bureaus All Heads on Deck en Howdy Amsterdam lanceerden we de indrukwekkende campagne ‘Maak het Extraordinaire’.
- Klant: Jean Bâton
- Diensten: Tv-reclame, Offline media, Social media advertising
Toegepaste diensten
Doelstelling campagne
De doelstelling van de campagne ‘Maak het extraordinaire’ was om de naams- en propositiebekendheid van Jean Bâton aanzienlijk te vergroten. Door de merknaam en de symboliek van het ^-tje centraal te stellen, werd gecommuniceerd dat Jean Bâton altijd net dat beetje extra biedt, waardoor het gewone buitengewoon wordt.
Doelgroep
Consumenten die waarde hechten aan kwaliteit en een bijzondere eetervaring. Jean Bâton is er voor de foodies, culinaire liefhebbers en stedelijke professionals.
Onze aanpak
De kern van de campagne was het krachtig statement waarin Jean Bâton het bijzondere nog bijzonderder maakt. Voor deze boodschap werd een brede cross-mediale aanpak gehanteerd, waarbij zowel traditionele als digitale media werden benut. Om uiteindelijk het meeste bereik te genereren.
TV en Outdoor
Televisiereclames werden ingezet om een groot publiek te bereiken en de boodschap visueel over te brengen. Billboards zorgden voor een bredere zichtbaarheid.
Social media
Om ook het jongere publiek te bereiken, kozen we voor social media advertenties als ondersteuning bij activaties zoals het BBQ-seizoen.
Resultaten
Deze uitgebreide mediabenadering zorgde voor een sterke aanwezigheid en herkenbaarheid van Jean Bâton in heel Nederland, wat heeft bijgedragen aan het succes en de uiteindelijke winst van een SAN Accent in de categorie ‘Fast Moving’.