Optimaal gebruik maken van online advertising

Blogs
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 31 januari 2023Bewerkt op: 2 januari 2024

Je hebt een bedrijf, fysiek of online, waar een passende website bij hoort. Een website met informatie over jouw bedrijf of een webshop waar je jouw producten en/of diensten aanbiedt. Jouw website is het ultieme communicatiemiddel voor klanten. Het vergroot je verkoopaantallen en naamsbekendheid zowel in de winkel als online.

De website is live; er komen alleen geen of te weinig bezoekers. Wat nu? Dé oplossing voor dit probleem is: online adverteren, oftewel de juiste afstemming van de online mediamix.

Als we naar de online mediamix kijken, zijn er verschillende manieren om een website of webshop aan meer bekendheid te helpen. Abovo Media biedt alle onderdelen van de online mediamix. Adverteren via de Abovo TradeDesk is er daar één van.

De Abovo TradeDesk helpt klanten met display, video en mobile advertising. Wij plaatsen online advertenties op relevante websites en apps, juist daar waar de potentiële doelgroep van de klant zich bevindt. De advertenties worden geplaatst op zowel desktop, laptop, tablet als op mobiel. 

Display, video en mobile advertising wordt voornamelijk ingezet om de naamsbekendheid te vergroten en/of klikken naar de website te realiseren. Deze advertentiemethode is relatief gezien een goedkope manier om snel een groot bereik te genereren. Er zijn meerdere manieren om zo relevant mogelijk te adverteren. Denk aan targeting op bepaalde demografische kenmerken, op basis van interesses of op basis van een bezoek aan jouw website. Wanneer een potentiële klant op de website is geweest, kunnen we hem of haar online terugvinden om een uiting te laten zien. Deze wijze van adverteren noemen we retargeting. Deze manieren van adverteren kunnen zeer lokaal worden ingezet. Abovo Media heeft hier een eigen speciale propositie voor (https://www.amlocal.nl/).

Benieuwd naar uw mogelijkheden? Neem dan gerust contact met ons op.

Abovo Media - Optimaal gebruik maken van online advertising 3600×1545

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - pexels-googledeepmind-18069696-vierkant
Het Google algoritme lek: wat we tot nu toe weten
Blog
Dave
Dave
Abovo Media - ek-voetbal-en-het-nederlands-elftal
Waar is dat Oranjegevoel?!
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - Afbeelding1
De impact van SGE en headless CMS’en
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - homepage-concept-with-search-bar (1)
Van SEO naar SXO
Blog
Carine
Carine
Abovo Media - 1080×1080-Friends-of-Search
De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - Voetbal-blog-rob
Van live naar beleven: de transformatie van sport in media
Blog
Rob
Rob
Abovo Media - Niels Bruinsma 2_1600
De kunst van Performance Marketing: veel meer dan een klik
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - pexels-jack-sherman-20259785
Mediaontwikkelingen maart
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Evers_website_kopie
Het Evers-effect nader bekeken
Blog
Evert
Evert
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag