Online succes

Blogs
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 8 april 2016Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - online-succes

De Emerce Top 100 is de jaarlijkse uitgave van vakmediamagazine Emerce en een ‘dingetje’ binnen onze branche. Beslissers in online marketing, ICT en e-business beoordelen de prestaties van dienstverleners in de e-business en marketingbranche. Je wordt gewogen door onafhankelijke experts, maar ook door sommige van onze klanten.

We geloven erin om alles in huis te hebben. Zo ook online media. We hebben talentvolle, leergierige en gecertificeerde mensen die uitblinken binnen hun vakgebied in huis gehaald en die hebben zich doorontwikkeld. Juist omdat de wereld van online media veel disciplines bevat. Zoals u weet zijn de mogelijkheden eindeloos. E-mailmarketing, display advertising, search of bijvoorbeeld social media. Elke discipline bevat haar eigen complexe wereld met aparte methodieken. En juist in die Emerce top 100 lezen we vandaag dat we een gedeelde top 3-notering hebben weten te bemachtigen in de categorie Tradingdesks.

Een erkenning voor het complete team, dat maakt mij trots. Juist voor hen. Maar nog meer voor onze klanten. We hebben namelijk enorm veel tijd en energie gestoken om onze afdeling Online een van de beste van Nederland te laten worden. Waarom? Omdat klanten van Abovo de beste technieken en mensen mogen verwachten. Uiteindelijk met één doel: resultaten voor u te kunnen blijven garanderen en bedrijfsdoelstellingen te verwezenlijken. Met kennis, kunde en tools die we in huis hebben ontwikkeld door ons team van Innovatie. Zij maken de mooiste tools waardoor u als klant altijd zelf mee kan kijken en u volledig controle houdt over uw mediazaken.

Een compliment voor mijn team. Tuurlijk. En we staan er bij stil bij de vrijdagmiddagborrel. Maar we zullen de lat direct weer hoger leggen voor onszelf richting volgend jaar. Ik hoop rond deze tijd in 2017 weer eenzelfde blog met u te kunnen delen. Met de boodschap dat we in plaats van brons nu een zilveren plak hebben gehaald. Of misschien wel goud? Wie zal het zeggen …

Rein Vogel
Directeur Digital & Trading
Abovo Media

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - ek-voetbal-en-het-nederlands-elftal
Waar is dat Oranjegevoel?!
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - Afbeelding1
De impact van SGE en headless CMS’en
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - homepage-concept-with-search-bar (1)
Van SEO naar SXO
Blog
Carine
Carine
Abovo Media - 1080×1080-Friends-of-Search
De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - Voetbal-blog-rob
Van live naar beleven: de transformatie van sport in media
Blog
Rob
Rob
Abovo Media - Niels Bruinsma 2_1600
De kunst van Performance Marketing: veel meer dan een klik
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - pexels-jack-sherman-20259785
Mediaontwikkelingen maart
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Evers_website_kopie
Het Evers-effect nader bekeken
Blog
Evert
Evert
Abovo Media - Effect van TV Commercials-1
Mediaontwikkelingen februari
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag