Klantendag 2025

Blogs
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 16 juli 2025Bewerkt op: 16 juli 2025

Op 26 juni vond onze jaarlijkse Klantendag plaats: een dag met boeiende sprekers, verrassende perspectieven en volop gelegenheid om vakgenoten te ontmoeten. Dit jaar stond het thema “Mens vs. tech: Wie maakt het verschil?” centraal.

Het evenement ligt inmiddels alweer even achter ons, maar we zijn nog volop aan het nagenieten van een bijzondere dag vol waardevolle gesprekken, nieuwe ideeën en verbinding. De positieve energie en betrokkenheid van meer dan 250 klanten maakten het tot een onvergetelijke ervaring.

De sfeer van de dag is perfect vastgelegd in onze aftermovie!

In een tijd waarin technologie en AI razendsnel evolueren, blijft de menselijke factor onmisbaar. Als mediabureau zijn wij zelf ook uitvoerig bezig met AI en hoe we dit op de meest effectieve manier kunnen implementeren. Echter blijft het ook belangrijk om kritische vragen te stellen over het gebruik van AI. Dat wij hier als bedrijf uitvoerig mee bezig zijn, is goed terug te zien in onze video die wij speciaal gemaakt hebben voor de Klantendag, bekijk hem hieronder.

Accepteer advertentie cookies om deze content te zien.

Accepteer advertentie cookies

Het belang van AI bleek ook uit de keynotes, break-outs en gesprekken van de dag. Zo deelde Jim Stolze zijn visie op de toekomst van AI en hoe technologie ons werk ondersteunt, niet vervangt. Rutger Tuit verraste met een muzikaal perspectief: minder focus op ‘perfecte techniek’, meer ruimte voor intuïtie en creativiteit. Als laatste sloot Irene Schouten af met haar openhartige interview over haar carrière, tegenslagen en mentale kracht en bracht hiermee de menselijke kant tot leven.

Abovo Media - 6W9A7529_Abovo Maxlead klantendag 2025

Naast deze inspirerende keynotes doken klanten in 16 break-outsessies samen met externe experts en collega’s dieper in de wereld van Content & Creatie, Media, Performance en Data & Insights. Inspirerende cases en inzichten van Billy Grace, GumGum, DPG Media Nederland, Holland Casino, Basic-Fit, Channable, Pinterest, Making Science, RTL AdAlliance en Ad Alliance boden volop ruimte voor inhoud, interactie en inspiratie.

Abovo Media - 6W9A7591_Abovo Maxlead klantendag 2025

De conclusie van de dag? Het is niet óf mens óf tech. Het is mens én tech. Technologie versnelt, ondersteunt en voorspelt, maar het is de mens die de koers bepaalt én blijft bepalen. Juist in die samenwerking schuilt de kracht.

We willen alle sponsoren, klanten, partners, sprekers en collega’s enorm bedanken: zonder jullie was een editie als deze niet mogelijk. We kijken nu al uit naar volgend jaar.

Overige Blogs & Insights

Kennis
Sfeerafbeelding Social Search
Waarom Social Search onmisbaar is voor jouw merk (en hoe wij je helpen groeien)
Social Search+1
Blog
Carine
Carine
''''
De toekomst van vindbaarheid: Social Search
Blog
Carine
Carine Zwarthoed
Yasmin
Yasmin Polatci
Abovo Media - afbeelding brighton 1.1
BrightonSEO april 2025: onze belangrijkste take-aways
Blog
Carine
Carine Zwarthoed
Yasmin
Yasmin Polatci
Abovo Media - vierkant blog
De ‘opposites attract’ methode voor Total Video
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - kopie vierkant
Media van 2022 tot en met 2024
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - DALL·E 2024-12-03 15.04.53 – A clean and simple photograph-style image representing Answer Engine Optimization (AEO). It features a search bar in the center on a minimalist white
Wat is Answer Engine Optimization (AEO)?
Blog
Carine
Carine
Abovo Media - medium-shot-woman-reading
Retail media onder de loep
Blog
Abovo
Abovo
Abovo Media - Daan-Vrijsen2_1600 (1)
Tijdloze marketingprincipes in snel veranderende wereld
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - Brighton SEO oktober
Brighton SEO oktober 2024: Onze take-aways
Blog
Abovo
Abovo
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag