Trots op nummer 1 noteringen

Blogs
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 4 mei 2018Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - rein-david

Abovo kan drie topnoteringen op haar erelijst bijschrijven. In de Emerce100 behaalden wij drie nummer 1 noteringen. In de sector Mediabureaus staan we bovenaan en ook binnen de sector Tradingdesk Bureaus eindigden we als enige bovenaan. Mediabookers.nl, ons selfservice label, behaalde de hoogste notering als Tradingdesk. Een prestatie om trots op te zijn! In gesprek met Rein en David.

Dubbele score
Rein Vogel, eindverantwoordelijk voor Digital bij Abovo Media, is uiteraard blij met de uitslag: “Wat ik er zo mooi aan vind is dat we zowel op technologie als dienstverlening zo hoog scoren. Ik denk dat dit precies weergeeft waar Abovo voor staat: innovatieve technologie en een scherp oog voor de klant.”

Kijken of het beter kan
“Zo zit het bedrijf ook in elkaar. Resultaten behalen op eigen kracht, met eigen middelen. En tegelijk: altijd kijken of het beter kan. Dat zit in het DNA van Abovo. En die klantbereidheid nemen wij hier ook heel serieus. Wij koesteren ál onze klanten, groot én klein. Hierdoor zijn wij in staat een constante kwaliteit te bereiken. In al onze geledingen. We brengen eenvoud in de complexe digitale mediawereld.”

Developmentkracht
David van Dam, als digital director begin dit jaar overgestapt van Zenith/Publicis naar Abovo’s label Digital Brixx: “Wij zijn een ambitieus bureau. Ons streven is in alles de beste te willen worden. Ik vind dat een gezond streven, want het schept voorwaarden om continu op zoek te gaan naar de juiste setup, de beste technieken. Maar altijd in overleg met onze partners en klanten. Zo ontstaat een developmentkracht waarmee je maatwerk kunt bouwen en leveren.”

Digitale frontrunner
Rein: “Op digital kunnen wij de strijd aan met welk ander mediabureau ook, onze topposities in de rankings zeggen genoeg. We kunnen wel stellen dat wij tot de top van de mediabureaus behoren, met de daarbij behorende inkoopkracht.

Strategie, creatie, inkoop
“Maar eigenlijk denken wij alweer een stap vooruit. Onze ambitie is overál de beste in te zijn: strategie, creatie, inkoop. En, in lijn met het karakter van Abovo, daar zetten wij ook echt op in. Wij scheppen onze eigen voorwaarden, dat hebben wij altijd gedaan. En dat heeft het bedrijf geen windeieren gelegd.”

Vanzelfsprekende innovatie
David: “Dat autonome karakter kan ik volledig onderschrijven. We hebben een gemeenschappelijk doel, maar je krijgt alle ruimte en mogelijkheden die doelen op je eigen manier te behalen. Alles wat je hier aantreft is ‘state of the art’. Niet alleen qua techniek, maar ook qua talent. Stuiten wij op een probleem? Dan ontwikkelen wij een tool die precies doet wat wij willen. Noem het vanzelfsprekende innovatie; een pragmatische kijk op ontwikkeling.”

Whitelabel TradeDesk
David: “Eén van die technieken is Mediabookers.nl. Mediabookers is als selfservice portal een vereenvoudigde whitelabel versie van onze eigen TradeDesk. Dat we hiermee de eerste plaats behaald hebben als onafhankelijke TradeDesk, zegt alles over de kwaliteit hiervan. En uiteraard bieden we deze whitelabel mogelijkheid ook onze klanten aan.“

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - ek-voetbal-en-het-nederlands-elftal
Waar is dat Oranjegevoel?!
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - Afbeelding1
De impact van SGE en headless CMS’en
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - homepage-concept-with-search-bar (1)
Van SEO naar SXO
Blog
Carine
Carine
Abovo Media - 1080×1080-Friends-of-Search
De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - Voetbal-blog-rob
Van live naar beleven: de transformatie van sport in media
Blog
Rob
Rob
Abovo Media - Niels Bruinsma 2_1600
De kunst van Performance Marketing: veel meer dan een klik
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - pexels-jack-sherman-20259785
Mediaontwikkelingen maart
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Evers_website_kopie
Het Evers-effect nader bekeken
Blog
Evert
Evert
Abovo Media - Effect van TV Commercials-1
Mediaontwikkelingen februari
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag