Even lunchen met... Stephanie de Ruijt
Stephanie werkt sinds 3,5 jaar bij Abovo Media. Als Trafficmanager is zij verantwoordelijk voor het gehele orderproces van on- en offline mediacampagnes.
Wat is je lunch vandaag?
Volkoren crackers met Hüttenkäse en avocado, past erg goed bij elkaar. Beetje peper en zout, lunchen maar! Op vrijdag bestellen we als afdeling altijd lekkere broodjes, met als afwisseling soms een tosti-feest. 😉
Wie ben je?
Ik ben Stephanie de Ruijt, 27 jaar en woon lekker dichtbij: op 5 minuten fietsafstand van Abovo. Ik ben geboren in Amstelveen, maar woon het merendeel van mijn leven in Hoorn. Geen echte Horinees dus, maar voel me hier erg thuis. Op maandag geniet ik van een vrije dag, samen met mijn dochter Indy van 1,5 jaar. In de weekenden gaan we vaak met z’n drieën op pad: ontbijten of lunchen in de stad en ontdekken we nieuwe plekjes. We spreken vaak spontaan af met vrienden inclusief speciaal biertjes + pizza: perfecte combi! En we blijven thuis voor alle Formule 1 races en ja, de wedstrijden van Ajax kijk ik ook met veel plezier mee!
Waarom werk je bij Abovo?
Ik werkte hiervoor bij een cateringbedrijf in Amsterdam, maar wilde graag weer werken in de mediabranche. Ik heb tijdens mijn studie namelijk stage gelopen in deze branche en dat beviel mij erg goed. Het is een interessante, dynamische branche die veel kansen biedt. Abovo sprak mij vooral aan door de open, informele en nuchtere sfeer. En dat is allemaal bevestigd de afgelopen 3,5 jaar.
Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag eruit?
Ik weet van tevoren wat er op mijn planning staat, want ik kijk meestal een week vooruit. Ik kijk eerst nog even wat de eerste deadlines zijn, zodat ik die alvast in de gaten kan houden. Daarna kijk ik welke e-mails de hoogste prioriteiten hebben en ga ik daarmee aan de slag. Wij krijgen dagelijks last minute aanvragen binnen die snel opgepakt moeten worden. We schakelen met klanten, uitgevers/exploitanten en bijna alle afdelingen binnen Abovo. Van de studio tot de administratie en van AdOps tot de Client Service Directors. Ik kan wel zeggen dat ik de namen van alle collega’s ken. 😉
Wat beteken je voor onze klanten?
Ik zorg ervoor dat de mediaplannen ook daadwerkelijk worden ingekocht en uiteindelijk juist worden gefactureerd. Het orderproces is verschillend per mediatype, maar erg leuk. Ik zorg er dus voor dat uitgevers de juiste ruimtes vastleggen, dat klanten op de hoogte zijn van deadlines en aanleverspecificaties en dat de juiste collega’s in het proces betrokken worden.
Voor onze klanten zijn wij altijd bereikbaar, ook als de vaste trafficer een dagje afwezig is. Ik vind snelle en heldere communicatie belangrijk, zodat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan.
Waar ben je trots op?
Dat Abovo een eigen CRM-systeem heeft dat dagelijks wordt verbeterd door onze Innovatie-afdeling. Door dit systeem kunnen wij efficiënt werken en hebben wij inzicht in alle beschikbare media, inclusief de benodigde gegevens (deadlines, oplages, doelgroep, etc). Persoonlijk ben ik trots op de ontwikkeling die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt: van Junior Trafficmanager tot Trafficmanager met veel kennis van de markt. En natuurlijk ook nog steeds op mijn diploma Master Marketing!