Even lunchen met... Stephanie de Ruijt

Blogs
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 6 augustus 2019Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - foto_even-lunchen-met-stephanie-de-ruijt

Stephanie werkt sinds 3,5 jaar bij Abovo Media. Als Trafficmanager is zij verantwoordelijk voor het gehele orderproces van on- en offline mediacampagnes.

Wat is je lunch vandaag?
Volkoren crackers met Hüttenkäse en avocado, past erg goed bij elkaar. Beetje peper en zout, lunchen maar! Op vrijdag bestellen we als afdeling altijd lekkere broodjes, met als afwisseling soms een tosti-feest. 😉

Wie ben je?
Ik ben Stephanie de Ruijt, 27 jaar en woon lekker dichtbij: op 5 minuten fietsafstand van Abovo. Ik ben geboren in Amstelveen, maar woon het merendeel van mijn leven in Hoorn. Geen echte Horinees dus, maar voel me hier erg thuis. Op maandag geniet ik van een vrije dag, samen met mijn dochter Indy van 1,5 jaar. In de weekenden gaan we vaak met z’n drieën op pad: ontbijten of lunchen in de stad en ontdekken we nieuwe plekjes. We spreken vaak spontaan af met vrienden inclusief speciaal biertjes + pizza: perfecte combi! En we blijven thuis voor alle Formule 1 races en ja, de wedstrijden van Ajax kijk ik ook met veel plezier mee!

Waarom werk je bij Abovo?
Ik werkte hiervoor bij een cateringbedrijf in Amsterdam, maar wilde graag weer werken in de mediabranche. Ik heb tijdens mijn studie namelijk stage gelopen in deze branche en dat beviel mij erg goed. Het is een interessante, dynamische branche die veel kansen biedt. Abovo sprak mij vooral aan door de open, informele en nuchtere sfeer. En dat is allemaal bevestigd de afgelopen 3,5 jaar.

Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag eruit?
Ik weet van tevoren wat er op mijn planning staat, want ik kijk meestal een week vooruit. Ik kijk eerst nog even wat de eerste deadlines zijn, zodat ik die alvast in de gaten kan houden. Daarna kijk ik welke e-mails de hoogste prioriteiten hebben en ga ik daarmee aan de slag. Wij krijgen dagelijks last minute aanvragen binnen die snel opgepakt moeten worden. We schakelen met klanten, uitgevers/exploitanten en bijna alle afdelingen binnen Abovo. Van de studio tot de administratie en van AdOps tot de Client Service Directors. Ik kan wel zeggen dat ik de namen van alle collega’s ken. 😉

Wat beteken je voor onze klanten?
Ik zorg ervoor dat de mediaplannen ook daadwerkelijk worden ingekocht en uiteindelijk juist worden gefactureerd. Het orderproces is verschillend per mediatype, maar erg leuk. Ik zorg er dus voor dat uitgevers de juiste ruimtes vastleggen, dat klanten op de hoogte zijn van deadlines en aanleverspecificaties en dat de juiste collega’s in het proces betrokken worden.
Voor onze klanten zijn wij altijd bereikbaar, ook als de vaste trafficer een dagje afwezig is. Ik vind snelle en heldere communicatie belangrijk, zodat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan.

Waar ben je trots op?
Dat Abovo een eigen CRM-systeem heeft dat dagelijks wordt verbeterd door onze Innovatie-afdeling. Door dit systeem kunnen wij efficiënt werken en hebben wij inzicht in alle beschikbare media, inclusief de benodigde gegevens (deadlines, oplages, doelgroep, etc). Persoonlijk ben ik trots op de ontwikkeling die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt: van Junior Trafficmanager tot Trafficmanager met veel kennis van de markt. En natuurlijk ook nog steeds op mijn diploma Master Marketing!

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - ek-voetbal-en-het-nederlands-elftal
Waar is dat Oranjegevoel?!
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - Afbeelding1
De impact van SGE en headless CMS’en
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - homepage-concept-with-search-bar (1)
Van SEO naar SXO
Blog
Carine
Carine
Abovo Media - 1080×1080-Friends-of-Search
De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - Voetbal-blog-rob
Van live naar beleven: de transformatie van sport in media
Blog
Rob
Rob
Abovo Media - Niels Bruinsma 2_1600
De kunst van Performance Marketing: veel meer dan een klik
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - pexels-jack-sherman-20259785
Mediaontwikkelingen maart
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Evers_website_kopie
Het Evers-effect nader bekeken
Blog
Evert
Evert
Abovo Media - Effect van TV Commercials-1
Mediaontwikkelingen februari
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag