Even lunchen met... Stephanie de Ruijt

Blogs
Abovo
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 6 augustus 2019Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - foto_even-lunchen-met-stephanie-de-ruijt

Stephanie werkt sinds 3,5 jaar bij Abovo Media. Als Trafficmanager is zij verantwoordelijk voor het gehele orderproces van on- en offline mediacampagnes.

Wat is je lunch vandaag?
Volkoren crackers met Hüttenkäse en avocado, past erg goed bij elkaar. Beetje peper en zout, lunchen maar! Op vrijdag bestellen we als afdeling altijd lekkere broodjes, met als afwisseling soms een tosti-feest. 😉

Wie ben je?
Ik ben Stephanie de Ruijt, 27 jaar en woon lekker dichtbij: op 5 minuten fietsafstand van Abovo. Ik ben geboren in Amstelveen, maar woon het merendeel van mijn leven in Hoorn. Geen echte Horinees dus, maar voel me hier erg thuis. Op maandag geniet ik van een vrije dag, samen met mijn dochter Indy van 1,5 jaar. In de weekenden gaan we vaak met z’n drieën op pad: ontbijten of lunchen in de stad en ontdekken we nieuwe plekjes. We spreken vaak spontaan af met vrienden inclusief speciaal biertjes + pizza: perfecte combi! En we blijven thuis voor alle Formule 1 races en ja, de wedstrijden van Ajax kijk ik ook met veel plezier mee!

Waarom werk je bij Abovo?
Ik werkte hiervoor bij een cateringbedrijf in Amsterdam, maar wilde graag weer werken in de mediabranche. Ik heb tijdens mijn studie namelijk stage gelopen in deze branche en dat beviel mij erg goed. Het is een interessante, dynamische branche die veel kansen biedt. Abovo sprak mij vooral aan door de open, informele en nuchtere sfeer. En dat is allemaal bevestigd de afgelopen 3,5 jaar.

Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag eruit?
Ik weet van tevoren wat er op mijn planning staat, want ik kijk meestal een week vooruit. Ik kijk eerst nog even wat de eerste deadlines zijn, zodat ik die alvast in de gaten kan houden. Daarna kijk ik welke e-mails de hoogste prioriteiten hebben en ga ik daarmee aan de slag. Wij krijgen dagelijks last minute aanvragen binnen die snel opgepakt moeten worden. We schakelen met klanten, uitgevers/exploitanten en bijna alle afdelingen binnen Abovo. Van de studio tot de administratie en van AdOps tot de Client Service Directors. Ik kan wel zeggen dat ik de namen van alle collega’s ken. 😉

Wat beteken je voor onze klanten?
Ik zorg ervoor dat de mediaplannen ook daadwerkelijk worden ingekocht en uiteindelijk juist worden gefactureerd. Het orderproces is verschillend per mediatype, maar erg leuk. Ik zorg er dus voor dat uitgevers de juiste ruimtes vastleggen, dat klanten op de hoogte zijn van deadlines en aanleverspecificaties en dat de juiste collega’s in het proces betrokken worden.
Voor onze klanten zijn wij altijd bereikbaar, ook als de vaste trafficer een dagje afwezig is. Ik vind snelle en heldere communicatie belangrijk, zodat er geen onduidelijkheden kunnen ontstaan.

Waar ben je trots op?
Dat Abovo een eigen CRM-systeem heeft dat dagelijks wordt verbeterd door onze Innovatie-afdeling. Door dit systeem kunnen wij efficiënt werken en hebben wij inzicht in alle beschikbare media, inclusief de benodigde gegevens (deadlines, oplages, doelgroep, etc). Persoonlijk ben ik trots op de ontwikkeling die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt: van Junior Trafficmanager tot Trafficmanager met veel kennis van de markt. En natuurlijk ook nog steeds op mijn diploma Master Marketing!

Overige Blogs & Insights

Kennis
''''
De toekomst van vindbaarheid: Social Search
Blog
Carine
Carine Zwarthoed
Yasmin
Yasmin Polatci
Abovo Media - afbeelding brighton 1.1
BrightonSEO april 2025: onze belangrijkste take-aways
Blog
Carine
Carine Zwarthoed
Yasmin
Yasmin Polatci
Abovo Media - vierkant blog
De ‘opposites attract’ methode voor Total Video
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - kopie vierkant
Media van 2022 tot en met 2024
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - DALL·E 2024-12-03 15.04.53 – A clean and simple photograph-style image representing Answer Engine Optimization (AEO). It features a search bar in the center on a minimalist white
Wat is Answer Engine Optimization (AEO)?
Blog
Carine
Carine
Abovo Media - medium-shot-woman-reading
Retail media onder de loep
Blog
Abovo
Abovo
Abovo Media - Daan-Vrijsen2_1600 (1)
Tijdloze marketingprincipes in snel veranderende wereld
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - Brighton SEO oktober
Brighton SEO oktober 2024: Onze take-aways
Blog
Abovo
Abovo
Abovo Media - 1726044604126-.jpg
Van scherm tot speaker: hoe de sportzomer 2024 onze tv’s en radio’s overnam
Blog
Rob
Rob
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag