Even lunchen met... Josine Pelt

Blogs
Abovo Media
Abovo Media
6 januari 2020
Abovo Media - foto_even-lunchen-met-josine

Wat is je lunch vandaag?
Een goed gevulde salade met o.a feta en hoemoes.

Wie ben je?
Ik ben Josine Pelt, 41 jaar oud en woonachtig in Bergen met mijn man en twee kinderen. Na 7 jaren bij Talpa gewerkt te hebben ben ik sinds december begonnen bij Abovo als Client Service Director. Deze foto ben ik ten voeten uit!

Waarom werk je bij Abovo?
Media is mijn passie, en media is er 24 uur per dag. Overal worden we beïnvloed door media en probeert men aan te zetten tot een gedragsverandering. Dat is toch geweldig?
Binnen Abovo vind ik het leuk om met collega’s tot nieuwe initiatieven, ideeën en inspiratie te komen, elkaar scherp te houden, werken voor mooie merken en de complete businesspartner te zijn. We hebben van online tot offline namelijk alles in huis. Dit maakt het voor mij geweldig om bij Abovo te werken.

Wat beteken je voor onze klanten?
Als Client Service Director ben ik eindverantwoordelijk en het eerste aanspreekpunt voor een set aan klanten. Met mijn klantteam zorg ik ervoor dat we hoogwaardige en verrassende media- en communicatie oplossingen ontwikkelen. Dagelijks zorgen wij ervoor dat we inspelen op de behoefte en wensen van deze klanten. We duiken bijvoorbeeld diep in de achterliggende data om te signaleren waar ruimte is voor optimalisatie en verbeteringen om vervolgens onze klanten hierin te adviseren om die customer journey nog optimaler te laten werken. Ook onderhouden we nauw contact met de verschillende exploitanten om ons te voorzien van de laatste trends en inzichten. De meeste klanten ken ik al lang en goed, voornamelijk vanuit mijn tijd bij Talpa. Er is hierdoor wederzijds vertrouwen en dat vind ik essentieel om samen tot het uiterste te gaan.

Waar ben je trots op?
Ik ben een gezegend mens en ik ben trots op heel veel, op dit moment ben ik het meest trots op al die lieve vrienden, familie en mijn man waar ik ons droomhuis mee bouw. Van a tot z hebben wij ons eigen huis ontworpen en zijn we deze nu van fundering tot nieuwbouw aan het op ‘bouwen’. Door pro-actief keuzes te maken, te gaan voor het maximale resultaat, vasthouden aan je doel, realistisch te zijn en timings bijvoorbeeld los te laten. Ik ga geen uitdaging uit de weg, met het motto “regels zijn gemaakt om van af te wijken” en met veel acceptatie gaan wij dit bereiken! En ik kan het iedereen aanbevelen.

 

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - Effect van TV Commercials-1
Mediaontwikkelingen februari
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Creation first
Beat the algorithm, bet on creation
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_lineaire-video-tv-bereik-blijft-afnemen-en-nu_
Een nieuw tijdperk in de Nederlandse mediawereld
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - 3d-rendering-tech-nostalgia
De ‘gemene’ deler tussen tv, radio en de folder
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - medium-shot-woman-sitting-alone-with-phone
Het geheime wapen van een successvolle campagne
Blog
Axinja
Axinja
Abovo Media - https-wwwabovomedianl-nieuws-mediaontwikkelingen-oktober-3-1
Mediaontwikkelingen
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_meta-targeting-update_
Meta targeting update
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_mediaontwikkelingen-september-2_
Mediaontwikkelingen september
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_brightonseo-2023-vijf-belangrijke-takeaways_ (1)
BrightonSEO 2023: vijf belangrijke takeaways
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag