Even lunchen met... Christian van Essen

Blogs
Abovo Media
Abovo Media
13 mei 2019
Abovo Media - foto_even-lunchen-met_christian

Christian van Essen in sinds 1 april 2019 werkzaam bij Abovo Media en geeft leiding aan het accountteam.

Wat is je lunch vandaag?
“Mijn lunch voor vandaag is 2 verse meerzaden broodjes met humus en vervolgens belegd met avocado en kipfilet (wel biologisch natuurlijk!).”

Wie ben je?
“Christian van Essen is woonachtig in Haarlem met een vrouw en 2 kinderen. Een tiener van 20 jaar oud die in Duitsland studeert en een kleine druktemaker van 11 jaar oud. Daarnaast houder van een seizoenkaart van Ajax sinds 1990. Dus in goede en slechte tijden 😉 Fanatiek sporter; zowel, hardlopen maar ook boksen en heel degelijk maar niet minder leuk, wandelen met Wookie (terrorhond die ondertussen 2 stoelen, 2 kussens en een afstandsbediening op heeft gegeten). Verder een kleine 20 jaar actief in de mediawereld, altijd actief op digitaal en altijd vanuit een salesperspectief in verschillende rollen. Onder andere voor Telegraaf Media Groep, VNU Media, Sanoma, 433 en Affilinet.”

Waarom werk je bij Abovo?
“Na altijd aan exploitant zijde te hebben gezeten, is dit een mooie verbreding en verdieping in mijn persoonlijke ontwikkeling. Mocht ik over 20 jaar op zoek gaan naar een nieuwe uitdaging kan ik in ieder geval zeggen dat ik bij het mediabureau in Hoorn heb gezeten waar de klanttevredenheid hoog in het vaandel stond, gezond Nederlands realisme de boventoon voerde en alle medewerkers elke dag met plezier naar hun werk gingen!”

Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag eruit?
“08.30 uur rise and shine in Hoorn, agenda doornemen, cijfers bekijken en gespreksverslagen van het team doornemen. Daarnaast met name ook een luisterend oor, een helpende hand, een mondelinge ondersteuning en onbevangen met beide ogen de Abovo-wereld tegemoet treden. En altijd verder kijken dan mijn neus lang is! Al met al met name ondersteuning willen bieden aan het gehele accountteam en hopelijk een steentje kunnen bijdragen aan alle collega’s.”

Wat ga je betekenen voor onze klanten?
“Vanuit 20 jaar, media en sales ervaring de bestaande (en hopelijk in de toekomst nog meer nieuwe klanten) te ondersteunen in het realiseren van hun marketing-, communicatie- en salesdoelstellingen. Dit met de inzet van alle mediamiddelen en kennis van mensen die we in huis hebben.”

Waar ben je trots op?
“Privé gezien ben ik trots het bereiken van mijn .. jarige leeftijd, elke dag is weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen!

Zakelijk gezien ben ik het meest trots op mijn tijd bij Affilinet. Met een hoge werkdruk, die door een overname nog hoger werd, is het mij gelukt om het team staande en bij elkaar te houden. Een bedrijf staat of valt met mensen, sfeer en energie. Ontwikkeling is wat mensen bezig houdt en deze lijn wil ik zeker doortrekken bij Abovo!”

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - Effect van TV Commercials-1
Mediaontwikkelingen februari
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Creation first
Beat the algorithm, bet on creation
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_lineaire-video-tv-bereik-blijft-afnemen-en-nu_
Een nieuw tijdperk in de Nederlandse mediawereld
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - 3d-rendering-tech-nostalgia
De ‘gemene’ deler tussen tv, radio en de folder
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - medium-shot-woman-sitting-alone-with-phone
Het geheime wapen van een successvolle campagne
Blog
Axinja
Axinja
Abovo Media - https-wwwabovomedianl-nieuws-mediaontwikkelingen-oktober-3-1
Mediaontwikkelingen
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_meta-targeting-update_
Meta targeting update
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_mediaontwikkelingen-september-2_
Mediaontwikkelingen september
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - https___www.abovomedia.nl_nieuws_brightonseo-2023-vijf-belangrijke-takeaways_ (1)
BrightonSEO 2023: vijf belangrijke takeaways
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag