Even kennismaken met...Theun Eijkemans

Blogs
Abovo Media
Geschreven door Abovo Media
Geschreven op: 26 november 2020Bewerkt op: 6 december 2023
Abovo Media - theun_460x415

In de serie ‘Even kennismaken met’ stellen we iedere maand een andere collega aan je voor.
Deze maand maken we kennis met Theun, sinds 1 oktober in dienst bij de combinatie Abovo Maxlead als CFO.

Wie ben je?

Ik ben Theun Eijkemans, 31 jaar oud en sinds 1 oktober werkzaam bij de Abovo Maxlead combinatie als CFO. Ik woon in Amsterdam met mijn vriendin Marisol, maar ben van oorsprong een echte Brabander. De huidige horeca-lockdown kan ik dus ook maar moeilijk verkroppen!

Wat of waar is je werkplek?

In Hoorn heb ik een plekje op de 4e verdieping en in Oegstgeest flex ik tot nu toe vrolijk wat af. Echter, helaas is mijn werkplek van de afgelopen tijd nog vooral mijn keukentafel geweest met veel virtuele afspraken. Daarvoor heb ik maar even geïnvesteerd in een goede koptelefoon, waardoor ik inmiddels door collega’s vaak voor piloot wordt uitgemaakt.

Waarom werk je bij Abovo Maxlead?

Abovo Maxlead staat voor een mooie uitdaging. Na de acquisitie van Maxlead in de zomer van 2019, is er al een aantal stappen genomen om samenwerking op te starten. Nu we het directieteam van de combinatie geformeerd hebben, is het zaak om in de huidige roerige marktomstandigheden toch de winkel steeds meer te verbouwen om hier sterker uit te komen, terwijl we ondertussen gewoon in business blijven. Bij mijn vorige werkgever (KPN) heb ik de nodige ervaring op kunnen doen met integratiedossiers en financiële besturing in een dergelijke transitie. Ik hoop hier dus een goede bijdrage in te kunnen leveren!

Hoe ziet jouw gemiddelde werkdag er uit?

Vooralsnog is er weinig ‘gemiddeld’ aan mijn werkdagen, dus daar kan ik weinig over vertellen. In mijne eerste dagen was de focus vooral het kennismaken met de mensen, de voor mij nieuwe branche en de systemen en processen. Dus heel veel praten en heel veel luisteren! Langzaam probeer ik meer tijd in mijn agenda vrij te maken om me met inhoudelijke projecten en veranderingen bezig te gaan houden. Gelukkig staat er een kundig team en is de basis daarmee goed op orde.

Wat beteken je voor onze klanten?

Ik hoop een bijdrage te kunnen gaan leveren in het duidelijker naar voren brengen van onze daadwerkelijke toegevoegde waarde voor onze klanten.

Waar ben je trots op?

Ik heb natuurlijk nog weinig Abovo Maxlead mijlpalen die ik hier kan opnoemen! Wel ben ik echt heel trots op het directieteam waar ik in terecht ben gekomen, dat een goede balans tussen de huidige organisaties en ‘vers extern bloed’ weerspiegelt maar ook op competenties en persoonlijkheden in balans is.

Daarnaast is het voor mij persoonlijk een mooie stap om juist in deze onzekere tijd vanuit de relatieve zekerheid die een grote corporate biedt de sprong in het diepe te wagen en zelf meer ondernemend bezig te kunnen zijn. Bij mij komt dit voort uit een groot verlangen om meer directe impact te kunnen maken en dit ook direct terug te zien in resultaten. Iets waar binnen een ondernemende club als Abovo Maxlead volop ruimte voor is!

Overige Blogs & Insights

Kennis
Abovo Media - ek-voetbal-en-het-nederlands-elftal
Waar is dat Oranjegevoel?!
Blog
Daan
Daan
Abovo Media - Afbeelding1
De impact van SGE en headless CMS’en
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - homepage-concept-with-search-bar (1)
Van SEO naar SXO
Blog
Carine
Carine
Abovo Media - 1080×1080-Friends-of-Search
De belangrijkste SEO-inzichten van Friends of Search 2024
Blog
Dave Dave Zutt
Giovanni Giovanni Goedhart
Abovo Media - Voetbal-blog-rob
Van live naar beleven: de transformatie van sport in media
Blog
Rob
Rob
Abovo Media - Niels Bruinsma 2_1600
De kunst van Performance Marketing: veel meer dan een klik
Blog
Niels
Niels
Abovo Media - pexels-jack-sherman-20259785
Mediaontwikkelingen maart
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Abovo Media - Evers_website_kopie
Het Evers-effect nader bekeken
Blog
Evert
Evert
Abovo Media - Effect van TV Commercials-1
Mediaontwikkelingen februari
Blog
Abovo Media
Abovo Media
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag