Omnichannel magazine
In de derde editie van ons Omnichannel magazine nemen we je mee in de vele aspecten die een belangrijke rol spelen binnen Omnichannel. Deze uitgave staat in het teken van een nieuwe kijk op Blicks&Clicks. Het geeft handvaten en inzichten in hoe je in tijden van verandering toch succesvol kunt zijn en blijven met omnichannel marketing.
Ben jij het talent dat wij zoeken?
Begin februari gaat de 10e Abovo Maxlead Academy van start, een opleidingsprogramma voor talentvolle, jonge online marketeers. Wil je graag als
Junior Online Marketing Consultant aan de slag bij Abovo Maxlead?
Terugblik op ''Uitdagen''
We kijken met trots terug op een geslaagde Abovo Maxlead klantendag. Vorige week waren we met bijna 150 klanten en relaties en een grote groep collega’s aanwezig in het Tobacco Theater in Amsterdam. Een dag vol inspirerende en leerzame sessies met zowel interne als externe sprekers rondom het thema ”Uitdagen”. Nog even nagenieten? Bekijk onze aftermovie.
Dit is wat wij doen
Met behulp van media, data & tech
en creatie helpen wij bedrijven groeien.
Slim, effectief en origineel.