Hét Bureau in vogelvlucht

Het is een groot voordeel dat media en creatie bij Abovo naadloos in elkaar overvloeien. De pijlers media, reclame en online en de samenwerking hiertussen zijn dan ook bepalend in het doen en denken van Abovo. Met als resultaat de magie tussen media-inkoop én creatie.

De energie van Abovo

In de wereld van reclame en media is het slim om een bureau te hebben dat u navigeert over de vele kruispunten in dit landschap. Eén met know-how, die flexibel is, en durft te innoveren. Maar wel één die specialist is op elk gebied waarin ze actief is.

Crossmediaal

Daarbij worden de traditionele media bij Abovo zeker niet vergeten. Zo’n 75 procent van het budget van adverteerders gaat nog altijd naar print, abri’s, billboards, tv en radio. Online is een van de kanalen om reclame te maken en een relatief nieuwe manier van reclame maken.

Groeien

Abovo groeit, zelfs tegen de economische stroom in. Door deze groei is het mogelijk om goede condities en scherpe prijzen te bedingen bij exploitanten en uitgeverijen, of die zich nu bewegen in de traditionele media of online.

Wij zijn een Google Partner

Wij zijn een ROTA-erkend mediabureau

Wij zijn het grootste onafhankelijke mediabureau van Nederland

Wij zijn aangesloten bij Platform Media Adviesbureaus (PMA)

organigram3 Hét Bureau in vogelvlucht

Onze medewerkers

Onze medewerkers

Het unieke aan Abovo is dat verschillende disciplines onder 1 dak te vinden zijn, en bovendien op hoog niveau. Met zo’n tachtig specialisten, die stuk voor stuk uitblinken in hun vakgebied en met elkaar samenwerken of in elkaars verlengde voor de klanten waarvoor Abovo actief is.
Lees verder over Onze medewerkers
Onze visuele identiteit

Onze visuele identiteit

Deze bestaat uit verschillende facetten, omdat ons vak nu eenmaal bestaat uit veel verschillende kanalen. We hebben geen dienstverlening die u een-op-een kunt overzetten naar andere klanten; elk vraagstuk is uniek en vraagt om een ander antwoord. Want als u een advertentie plaatst, wilt u natuurlijk wel weten dat de juiste doelgroep deze onder ogen krijgt. Het feit dat we dit altijd doen en vertalen naar een heldere strategie in media en middelen, maakt dat we de media centraal hebben gezet in onze pay-off: ‘the media are the message’.
Lees verder over Onze visuele identiteit