Hooghoudt kiest voor Abovo Media

Nieuws
Abovo Media
Abovo Media
23 november 2015

Hooghoudt, de bekendste distilleerderij van Nederland heeft besloten om haar mediazaken neer te leggen bij Abovo. Wij verzorgen de mediastrategie, -planning, -onderzoek en -executie. De samenwerking is gestart, de aftrap vond eind november plaats met een crossmediale campagne met landelijke tv, online en social media.

Abovo Media - hooghoudt-1024×432

“Hooghoudt is een inspirerend Nederlands merk vol vakmanschap en traditie. Wij gaan met alle plezier de uitdaging aan om de mooie producten van Hooghoudt nog sterker onder de aandacht brengen bij de doelgroepen.”, aldus Niels Bruinsma strategisch directeur.

Sinds 1888 houdt familiebedrijf Hooghoudt bezig met het ontdekken van rijke smaken en weten ze als geen ander hoe mensen samen laten genieten. Door al deze jaren ervaring en liefde voor het vak zijn zij een begrip geworden in het ontwikkelen van jenevers en bitters, zoals Premium Jenever, Bruine Jenever en Beerenburg.

Hooghoudt

Overige Nieuwsberichten

Kennis
Abovo Media - Media Guides
Belgisch perspectief met Media Guides
Nieuws
Abovo Media - 24_1073013 Nieuwe werknemers 500×500
Abovo Maxlead is zeven ervaren collega’s rijker
Nieuws
Abovo Media - WA-SWOT
Een SWOT analyse door Willem-Albert Bol
Nieuws
Abovo Media - klein-07 Irene Wüst_Zolder_Wide-min
Scapino viert gouden jubileum
Nieuws
Abovo Media - 1280×720
Master the German Market: 14 maart
Nieuws
Abovo Media - Afbeelding2
Winning the Future: Local Planet congres Dubai
Nieuws
Abovo Media - YXNzZXRzL2Fib3ZvLW1lZGlhLTA3LmpwZw==
Geen toekomst zonder duurzaam ondernemen
Nieuws
Abovo Media - 1080x1080_EmiroSmolders-AbovoMaxlead-02290 (1)
Willem-Albert Bol over belang van positionering, trends en ethiek
Nieuws
Nieuwsbrief
Ontvang het laatste nieuws uit de wereld van een dynamisch mediabureau.
We mailen je maximaal één keer per maand.

Kunnen wij je helpen?

ik wil graag